Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:26:41 GMT

امیری: در زمان برانکو هم مهاجم بازی کردم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۴۵۳

امیری: در زمان برانکو هم مهاجم بازی کردم

وینگر چپ پای پرسپولیس با گذشت هر هفته به روزهای اوجش نزدیک تر شده و انگار در ترکیب و روش متفاوت کالدرون جا می افتد.

به گزارش" ورزش سه" وحید امیری امروز 66 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و یکی از بهترین های این تیم در بخش تهاجمی بود. او مثل همیشه بازیکنی پرتلاش و در خدمت تیم بود هرچند در بیست و پنج دقیقه پایانی جای خودش را به فرشاد احمدزاده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره بازی و تعویضش گفت:" امروز تعویض شدم و تعویض هم جزئی از فوتبال است."


امیری افزود:" تا وقتی در زمین باشم تمام تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم."


وینگر و مهاجم چپ پای تیم پرسپولیس درباره تغییر شرح وظایفش در تیم کالدرون گفت:" مربیان سبک های متفاوت و خواسته های متفاوتی از بازیکنان دارند. من هر آنچه که کالدرون بخواهد را در زمین انجام می دهم و امیدوارم بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم تا هواداران که مهمترین عضو باشگاه هستند از من راضی باشند."


او در رابطه با بازی کردن در پست غیرتخصصی اش در این فصل گفت:" من در زمان آقای برانکو هم در مقطعی مهاجم بازی می کردم. امسال وقتی برگشتم نیتم این بود که چه بازی کنم چه نه! به عنوان یک سرباز و حامی که لباس پرسپولیس را پوشیده تمام تلاشم را برای تیم بکنم تا وجدانم راحت باشد."

پرسپولیس تهران وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی