Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:50:15 GMT

تنها ۲۵ درصد دریافتی داشتیم/ از هواداران ممنون هستم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۴۶۱

تنها ۲۵ درصد دریافتی داشتیم/ از هواداران ممنون هستم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم در شرایطی که مدعیان به تساوی دست پیدا کرده بودند، پیروز باشیم. باید این بازی را می بردیم تا می توانستیم موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم و خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که نزدیک بود با یک اشتباه دروازه‌ات باز شود، گفت: من بسیار ریلکس بودم وبه حرکت خودم اعتماد داشتم. البته در زمان کی‌روش جرات چنین کاری را نداشتیم ولی اکنون به راحتی چنین کاری را انجام می دهم.

بیرانوند در  پاسخ به این سوال که شما گفته بودید ۸۸ هزار دلار به کالدرون می دهید تا نرود، افزود: من از زمانی که به تیم ملی آمده ام دلارها را جمع کرده و در خانه نگه می دارم  (با خنده) حالا نیایید منزلم دلارها را بردارید! من آنها را در جای امنی قرار داده ام. اما گفتم که اگر کالدرون مشکل مالی داشته باشد می توانیم کمکش کنیم.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا هم افزود: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا از گروهمان صعود کرده و باز هم به فینال آسیا برسیم.

علیرضا بیرانوند در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: امروز آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند و خوشحالم که توانستیم با حضور آنها نتیجه خوبی هم بدست بیاوریم.
 

کد خبر 4794589

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران