Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با اشاره به اینکه در زمان صلح، آموزش بهترین و موثرترین مولفه در راستای یادگیری و افزایش تجربه است، خاطرنشان کرد: در این تعاملات و ارتباطات آموزشی تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو نیروی دریایی می‌تواند در همه ابعاد به اشتراک گذاشته شود و آموزش می تواند شروع همکاری دریایی در سطح دو نیروی دریایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دانش یک قدرت است، افزود: هنگامی که ما دانش را به اشتراک می گذاریم یعنی در اشتراک گذاری قدرت به نتیجه نهایی رسیده ایم و همکاری قدرتمند کشورهای همسایه می‌تواند امنیت جمعی را در منطقه بدون حضور بیگانگان تامین کند.

  ادمیرال زاهد الیاس فرمانده ناوگان کراچی تعاملات آموزشی و بازدید از ظرفیت های نیروی دریایی ایران و پاکستان را عامل بهبود و توسعه آموزش عنوان کرد و گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان ظرفیت‌های بالایی دارند و ما از دانشجویان خلاق و به روز نیروی دریایی ایران برای ادامه آموزش در کشور پاکستان استقبال می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، دانشگاه مهندسی دریایی کراچی دارای رشته های مکانیک الکترونیک و صنایع دریایی و همچنین مدیریت سلاح و سیستم است که از ۱۴ کشور دنیا  دانشجو می پذیرد.

حضور بر سر مقبره قائد اعظم، رهبر وبنیانگذار پاکستان و همچنین ادای احترام، اهدای گل و قرائت فاتحه پایان بخش برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش در دومین روز از سفر خود به کشور پاکستان بود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی در راستای تحقق مصوب طرح های فرهنگی مصباح با تلاش پیگیرانه و جدیت کامل فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند و راه اندازی این سایت قرآنی می‌تواند اثربخشی آموزه‌های قرآنی را بیشتر و زمینه یادگیری را هموارتر سازد.

کد خبر 4794598 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: دریادار خانزادی خبرگزاری مهر پاکستان نیروی دریایی ارتش مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حسن روحانی وزارت کشور سید اسماعیل موسوی ایران سید عباس عراقچی فرمانداری تهران یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف