Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری عنوان کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از هواداران تشکر ویژه دارم. با اینکه وسط هفته است، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم آمدند و به آنها تبریک می گویم و ممنونم از آنها.

 

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که اگر گل نزنیم، بازی گره بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت توپ برای ما بود اما حریف هم خوب کار می کرد. تیم های بزرگ دیگر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت های زیادی روی کاشته ها و کرنرها به حریف می دهد، گفت: تیم های دیگر هم سرزن های خوبی دارند. در این شرایط گاهی برنده می شویم و گاهی بازنده. آمار گل هایی که خوردیم، خیلی زیاد نیست اما حق با شماست. باید بهتر عمل کنیم.

 

کالدرون در مورد افت زیاد بیرانوند اظهار داشت: علیرضا تمرینات خوبی دارد و عالی کار می کند. او ماشین نیست و بشر است و ممکن است دچار افت شود. هر بازیکنی ممکن است دچار چنین شرایطی شود؛ مخصوصا بازیکنی که در سطح بالا بازی کرده باشد. مثل هر بازیکن دیگری باید به او کمک کنیم که به دوران اوجش برگردد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گل گهر سیرجان نشست خبری کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳-۱ مغلوب بولونیا شد. حالا آنها در رتبه پنجم ۵۵ امتیاز دارند و آتالانتا در رده ششم فقط یک امتیاز از آنها کمتر است. پس از پایان بازی ده‌روسی‌‌ در مورد شرایط تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

دلیل شکست؟
در مقابل دروازه حریف مانند بازی‌های گذشته نبودیم. اما ما تیمی در برابر خود داشتیم که خوب بازی می‌کند، در زمین حرکات زیادی دارند که باعث می‌شود شما به مشکل بخورید. به بولونیا تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

در تیم خستگی روانی وجود دارد؟
نه ما انسان‌های بزرگسال هستیم. ما مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهیم، ما به مدیریت احساسات عادت کرده‌ایم. از یک دوره دشوار و فشرده گذر کردیم و به اینجا رسیده‌ایم.

از لحاظ روحی مقابل بولونیا شکست خوردید؟
من هم یک فوتبالیست بوده‌ام. ممکن است عصبی شوید. بازیکنان تسلیم نشدند. اگر می‌خواهیم کامل باشیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم و باتجربه عمل کنیم.

برگشت آزمون چقدر مهم است؟
ما مهاجمان سطح بالایی داریم. آزمون اخیراً برگشته است، من نمی‌توانستم بلافاصله او را بازی دهم اما می‌دانستم که او به روند خوبش باز خواهد گشت. برای گل او خوشحالم، زیرا او برای ما بسیار مهم است، او با دو مهاجم دیگر ما متفاوت است و مانند تامی که در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشت، برای ما مفید خواهد بود.

چگونه انرژی‌تان را برای بازی‌های بعدی مدیریت می‌کنید؟
نمی‌دانم. بحث انرژی نیست که برویم و ۲۰ دقیقه بازی کنیم. ما باید از نظر ذهنی قوی‌تر شویم. راه طولانی‌ای تا پایان فصل داریم و باید به خوبی آماده شویم.

استرس دارید که آتالانتا به شما برسد؟
ما از همه می‌ترسیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. می‌دانستم که سخت خواهد بود، مشکل ما فقط امتیاز نیست، بلکه تیم‌های پیش رو ماست. وقتی باید با تیم‌های زیادی بازی کنید بعضی مواقع تیم‌هایی مثل بولونیا می‌آیند و برای‌تان مشکل ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند