Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نوراللهی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و هدفمان شکست سه امتیاز بود دست پیدا کردیم. گل گهر هم در مقابل ما نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و باعث شد تا بازی زیباتر شود.

وی در مورد درگیری هایی که در اواخر بازی برای بازیکنان دو تیم بوجودآمد گفت: این درگیری ها در فوتبال طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در بازیهای آینده هم باز این اتفاقات رخ دهد. ما همه با هم دوست هستیم و فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

نوراللهی در خصوص اینکه گفته می‌شود بین پرسپولیس و استقلال در سالهای تبعیض قائل شده است گفت: من به این مسائل ورود نمی کنم. اینها بحث مدیریتی است که مدیران باید پاسخگو باشند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد درگیری ای که بین امید عالیشاه و سیامک نعمتی در تمرین رخ داده بود، ادامه داد: این دو از بازیکنان خوب پرسپولیس هستند و همه چیز حل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان و در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت: باید تیم را تقویت کنیم و بتوانیم از بازیهای خانگی به بهترین وجه استفاده کرده تا به دور بعد صعود کنیم زیرا ما بدنبال این هستیم که یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

کد خبر 4794596

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد نوراللهی تیم فوتبال پرسپولیس تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)