Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرلورکوزن در حالی میزبان یوونتوس است، که حریف مطرحش صعودش را به عنوان تیم اول گروهی مسجل کرده است.

طرفداری - بایرلورکوزن امیدوار است همه چیز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به کام این تیم خاتمه یابد، تا بالاتر از اتلتیکو مادرید به عنوان دومین تیم صعود کننده از گروه D، راهی مرحله حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی تاریخ زمان ورزشگاه داور چهارشنبه 11 دسامبر 2019 - 20 آذر 1398 23:30 به وقت ایران بای آرنا (لورکوزن) بنوا باستین (فرانسه) وضعیت کلی دو تیم

بایرلورکوزن پس از شروع ناامیدکننده در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و کسب سه شکست متوالی، با کمترین شانس ممکن قدم به دور برگشت گذاشت، اما دو برد متوالی مقابل اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو ورق را برگرداند و با توجه به نتایج ناامیدکننده روخی بلانکوس در دور برگشت، شانس به شاگردان بوش رو کرده تا با لغزش حریف، به عنوان دومین تیم صعودکننده از گروه D، راهی مرحله حذفی شود. اتلتیکو مادرید برای صعود حتماً باید از سد یوونتوسی که صعودش را به عنوان تیم اول گروه قطعی کرده عبور کند و از سویی در دیدار همزمان منتظر امتیاز گرفتن لوکوموتیو مسکو باشد، تا بتواند راهی دور بعدی شود.

در سوی مقابل بیانکونری پس از مدت ها موفق شد صعودش را در بازی چهارم و صدرنشینی اش را در بازی پنجم مسجل کند و این دیدار برای شاگردان مائوریتزیو ساری کاملاً تشریفاتی است و انتظار می رود، پس از تحمیل شدن اول شکست فصل در ابتدای هفته به یوونتوس، این تیم با ترکیبی از بازیکنان ثابت و ذخیره در آلمان حاضر شوند.

ترکیب احتمالی دو تیم

از نگاه وب سایت یوفا:

بایرلورکوزن: هرادسکی؛ لارس بندر، جاناتان تا، اسون بندر، وندل؛ آرانگویز، دمیربای؛ بلعربی، هاورتس، بیلی؛ فولاند

یوونتوس: بوفون؛ کوادرادو، دمیرال، روگانی، دی شیلیو؛ ربیو، پیانیچ، ماتویدی؛ برناردسکی؛ هیگواین، رونالدو

از نگاه وب سایت هواسکورد:

غایبین بایرلورکوزن: میشل وایزر، جوئل پویانپالو (مصدوم)

غایبین یوونتوس: جورجو کیه لینی، سامی خدیرا، آرون رمزی، رودریگو بنتانکور، داگلاس کاستا (مصدوم)، امره جان (عدم حضور در لیست)، ماتیاس ده لیخت (استراحت)

نکات آماری بازی و تقابل های دو تیم دو تیم تاکنون سه بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم یوونتوس 2 برد و سهم لورکوزن یک برد بوده است. دیدار رفت دو تیم با برد 3-0 یوونتوس خاتمه یافت. گونزالو هیگواین، فدریکو برناردسکی و کریستیانو رونالدو زننده گل های بازی بودند. دو تیم در مرحله دوم گروهی فصل 2001/02 به مصاف یکدیگر رفته بودند که در دیدار رفت یوونتوس با چهار گل به پیروزی رسید. دیوید ترزگه (2)، الساندرو دل پیرو و ایگور تودور زننده گل های میزبان بودند. در دیدار برگشت بایرلورکوزن با نتیجه 3-1 و با گل های هانس یورگ بوت، توماس برداریچ و مارکو بابیچ به برد دست یافت. یوونتوس با قرار گرفتن در رتبه چهارم از دور مسابقات حذف شد. بایرلورکوزن در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو به بیست و دومین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که 100 مسابقه در این رقابت ها (مرحله گروهی تا فینال) به میدان می رود. بایرلورکوزن در 14 دیدار اخیر خانگی اروپایی اش، آمار 5 برد، 7 تساوی و 2 شکست را به ثبت رسانیده است. بایرلورکوزن در 8 دیدار اخیر خانگی اش در لیگ قهرمانان اروپا، آمار 2 برد، 4 تساوی و 2 شکست را به ثبت رسانیده است. آخرین دیدار خانگی بایرلورکوزن مقابل باشگاه های ایتالیایی به تساوی 4-4 مقابل آاس رم در مرحله گروهی فصل 2015/16 باز می گردد. بایرلورکوزن 9 بار میزبان باشگاه های ایتالیایی بوده اند که 4 برد، 2 تساوی و 3 شکست حاصل این دیدارها بوده است. 3 برد این تیم در 5 دیدار اخیر به ثبت رسیده است. آخرین حضور یوونتوس در آلمان با شکست 4-2 مقابل بایرن مونیخ در وقت های اضافی مرحله یک هشتم نهایی فصل 2015/16 باز می گردد. یوونتوس فقط در یکی از 7 دیدار اخیرش در زمین تیم های آلمانی به برد رسیده است. این تیم در فصل 2014/15 موفق شد با سه گل بروسیا دروتموند را شکست دهد و 2 تساوی و 4 شکست در دیدارهای دیگر به دست آمده است. پیش بینی بازی از نگاه هواسکورد 2 - 1

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند

لیورپول با تغییرات ترکیب یورگن کلوپ بار دیگر پیروزی را تجربه کرد تا کورس قهرمانی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، فولام و لیورپول در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری ۳-۱ شاگردان کلوپ همراه شد. آن‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، در کنار آرسنال ۷۴ امتیاز کسب کرده‌اند و به دلیل تفاضل گل، در رتبه دوم قرار دارند.

لیورپول بازی را با مالکیت قاطع آغاز کرد، اما فقدان خلاقیت و تمام‌کنندگی باعث شد آن‌ها نتوانند خطرناک ظاهر شوند. در حالی که قرمز‌ها تلاش می‌کردند با پاس‌های سرعتی دفاع فولام را بشکفاند، ترنت الکساندر آرنولد از روی ضربه ایستگاهی گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان مارکو سیلوا که دوست نداشتند در کریون کاتج بازنده باشند، جلو آمدند و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول توسط کاستانیه بازی را به تساوی کشاندند. نیمه دوم همان لیورپول «کُشنده» در خط حمله را شاهد بودیم و با موفقیت تغییرات تاکتیکی و فنی کلوپ، خرافنبرخ و ژوتا گلزنی کردند. 

اطلاعات بازی فولام و لیورپول 

بستر مسابقه: هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، فصل ۲۴-۲۰۲۳ 
تاریخ: یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۱ آوریل ۲۰۲۴)
ساعت: ۱۹:۰۰ به وقت تهران
مکان: کریون کاتج، لندن 
داوران: کریگ پاوسون (داور اصلی) - تونی هرینگتون (داور وار)
گلزنان لیورپول: ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲)
گلزنان فولام: تیموتی کاستانیه (۲+۴۵)

ترکیب اولیه فولام و لیورپول 

فولام (۱-۳-۲-۴): لنو | کاستانیه، آدارابایو، بسی، رابینسون | پالینیا، لوکیچ | رید، پریرا، ایوبی | مونیز
لیورپول (۳-۳-۴): آلیسون | آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | الیوت، اندو، خرافنبرخ | خاکپو، ژوتا، دیاز

اتفاقات مهم بازی فولام و لیورپول

دقیقه ۳۲ | فولام ۰-۱ لیورپول؛ ترنت الکساندر آرنولد: یک گل فوق‌العاده از مدافع انگلیسی. پس از حملات متعدد و پرتعداد لیورپول، آن‌ها پشت محوطه جریمه به یک ضربه ایستگاهی دست یافتند. ترنت الکساندر آرنولد پشت ضربه ایستاد و استادانه برند لنو را مغلوب کرد. 

دقیقه ۲+۴۵ | فولام ۱-۱ لیورپول؛ تیموتی کاستانیه: روی تعلل و دفاع نه چندان خوب لیورپول، بازیکنان تهاجمی فولام یکی پس از دیگری در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ می‌شدند. در نهایت کاستانیه پیش تاخته پس از ضربه برگشت داده شده مونیز، با یک ضربه دقیق زمینی بازی را به تساوی کشاند. 

دقیقه ۵۳ | فولام ۱-۲ لیورپول؛ رایان خرافنبرخ: گل بسیار زیبا از سوی هافبک هلندی. الکس ایوبی توپ را لو داد تا هاروی الیوت ضدحمله لیورپول را طراحی کند. توپ به خرافنبرخ رسید و این بازیکن با ضربه زیبا از پشت محوطه تور دروازه فولام را لرزاند. 

دقیقه ۷۲ | فولام ۱-۳ لیورپول؛ دیوگو ژوتا: تغییر‌های کلوپ جواب می‌دهد. روی طراحی حمله خاکپو، ژوتا وارد محوطه شد و با ضربه پای چپ گل سوم را به ثمر رساند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • خلاصه بازی دورتموند 1-1 بایرلورکوزن (بوندسلیگا - 2023/24)
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران