Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امروز تماشاگران پرسپولیس استقبال خوبی از این بازی میانه هفته داشتند تا در پایان جشن برد را به همراه تیمشان برگزار کنند.  

تیم مجید جلالی تنها یک نیمه توانست مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کند. در دقیقه ۵۲ شلیک زیبای مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه تیم کرمانی را باز کرد.

در دقیقه ۸۰ اشتباه مرگبار عبدالله حسینی باعث شد تا دروازه میلاد فراهانی برای بار دوم باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال کوتاه علی علیپور با ضربه سر حسینی درون دروازه گل گهر جای گرفت.

در دقیقه ۸۹ ضربه سر علیرضا ابراهیمی درون دروازه بیرانوند جای گرفت تا بازی با حساسیت بیشتری در دقایق پایانی دنبال شود اما حاصل این حوادث اخراج بهنام برزای مهاجم آبادانی گل گهر بود. این حادثه با اعتراض شدید مجید جلالی سرمربی تیم کرمانی به بازیکن اخراجی توام شد.

با این پیروزی پرسپولیس با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

پرسپولیس روز جمعه هفته جاری باید به مصاف سایپا برود. این بازی نیز ممکن است با دستور شورای تامین استان تهران در ورزشگا ه شهدای شهر قدس برگزار نشود.

در ۲ بازی دیگر هفته چهاردهم تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد تا روند شکست ناپذیری این تیم جنوبی همچنان ادامه داشته باشد.

ابتدا رضا جعفری در دقیقه ۳۸ برای سایپا گلزنی کرد تا سایپا بعد از ۹ بازی موفق به باز کردن دروازه حریفان شود. اما در ادامه عماد میرجوان در دقیقه ۴۹ و فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۵ نتیجه را به نفع نفت مسجدسلیمان برگرداندند.

دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان نیز با تساوی یک بریک به پایان رسید. در این بازی ابتدا عیسی ال کثیر در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی گل اول تیم آبادانی را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۲ شاهین صاحب یک ضربه پنالتی شد و حسین مالکی این توپ را درون دروازه حریف جای داد.

تغییر بازی‌های هفته پانزدهم

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر به جای روز جمعه ۲۲ آذر از ساعت ۱۵:۱۵ روز شنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. همچنین دیدار پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان نیز به جای روز جمعه در روز شنبه ۲۳ آذر ماه در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار خواهد شد. این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

همچنین زمان برگزاری چهار مسابقه از هفته شانزدهم تغییر کرد و تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور ندارند، مسابقات‌شان از روز پنجشنبه ۲۸ آذر به جمعه ۲۹ آذر تغییر کرد. این چهار مسابقه به شرح زیر است:

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۵

سایپای تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵:۱۵

شهر خودرو - پیکان تهران، ساعت ۱۵:۴۵

صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان، ساعت ۱۶:۴۰

کد خبر 469305

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ

به گزارش ورزش سه اوستون رستم اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ را به دلیلی مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت  موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.
در ورزشگاه تاشکند اورونوف از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به جای الدور شاه مرادف تنها گلزن ازبک ها در نیمه نخست این بازی به میدان رفت.
در دقیقه 70 این بازی و در شرایطی که ازبک‌ها با دو گل از حریف خود پیش بودند اورونوف با فراری تماشایی از بین مدافعان حریف روی پاس تماشایی اودیلون خامروبکف با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق گل سوم تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
جالب اینکه اورونوف بعد از این گل شادی خاصی هم انجام نداد.
گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ