Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان سه شنبه شب در نشست شورای اداری کرمانشاه که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، در باره ساماندهی رودخانه قره سو افزود: ۶ کیلومتر از مسیر این رودخانه که در داخل شهر قرار دارد، ساماندهی شده و برای ساماندهی ۱۵ کیلومتر باقی مانده در خارج شهر به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اعتبارات امسال جوابگو نیست، افزود: در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای ساماندهی رودخانه ها دیده شده که می توان از این محل اعتبار مناسبی برای ساماندهی رودخانه قره سو در نظر گرفت.
وزیر نیرو در رابطه با ساماندهی رودخانه آبشوران شهر کرمانشاه نیز گفت: ساماندهی این رودخانه اکنون در ۱۴.۵ کیلومتر توسط سه پیمانکار در حال انجام است اما متاسفانه به دلیل محدودیت منابع پیشرفت آن کند است.
اردکانیان به موضوع تصفیه خانه کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: لوله گذاری های آن انجام شده و دیگر اقدامات نیز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.
وی افزود: تاکنون برای پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه نیز ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که با سرعت مطلوبی در حال اجرا است.
وزیر نیرو در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه از عمده سامانه‌های آبی و دریاچه سدها برای توسعه گردشگری استفاده می‌کنیم، اظهارداشت: نظام نامه‌ای با مشارکت وزارت میراث فرهنگی تعریف کرده ایم که براساس آن از عمده سامانه های آبی و دریاچه سدها برای توسعه گردشگری استفاده شود که در این راستا از توان بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
اردکانیان گفت: تا پایان سال جاری در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری طرح های مربوط به این موضوع را نهایی و برای اجرا در اختیار بخش خصوصی قرار خواهیم داد تا هم موجب رونق اقتصادی و هم اشتغالزایی شود.
وزیر نیرو در خصوص تکمیل سامانه گرمسیری نیز گفت: تا پایان امسال ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق به این منظور اختصاص داده می شود. برای سال آینده هم هزار میلیارد تومان برای این پروژه عظیم دیده شده و امیدواریم تا سال آینده بتوانیم عمده طرح های این پروژه که از افتخارات نظام است را به بهره‌برداری برسانیم.

برچسب‌ها تعیین حریم رودخانه علی لاریجانی کرمانشاه رضا اردکانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعیین حریم رودخانه علی لاریجانی کرمانشاه رضا اردکانیان تعیین حریم رودخانه علی لاریجانی کرمانشاه رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: با توجه به هماهنگ نبودن این صنف با دیگر صنف‌های مستقر در مجتمع صنفی خدماتی خاوران این مرکز رونق چندانی نداشت.

فردین رحمان‌نژاد، افزود:تخصیص غرفه‌های بازار پرندگان غرب به فروشندگان بازار پرندگان شرق در نشستی، با حضور کسبه واجد شرایط، سرمایه گذار، دستگاه‌های نظارتی شرکت ساماندهی، نائب رییس و بازرس اتحادیه مربوطه، از طریق قرعه‌کشی انجام شد.

وی گفت: واحد‌های پرنده‌فروشی در بازار پرندگان شرق تا اواسط اردیبهشت به طور کامل به بازار پرندگان خلیج فارس منتقل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۱۸۰۰ شیء تاریخی در استان کرمانشاه
  • ساماندهی ۱۸۰۰ شی تاریخی در استان کرمانشاه
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • بارندگی‌های اخیر جان تازه‌ای به تالاب‌های کرمانشاه بخشید