Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته شاهدان محلی، چندین خانوار در آستانه فصل سرما، در روستای بهارپشته رامسر بی خانمان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، به گفته شاهدان محلی، چندین خانوار در آستانه فصل سرما، در روستای بهارپشته رامسر بی خانمان شدند.

طی تماس اهالی روستای بهارپشته واقع در بخش دالخانی شهرستان رامسر و طبق بررسی های به عمل آمده توسط خبرنگار ما، پس از حفاری های صورت گرفته توسط اداره گاز جهت عملیات گازرسانی به این روستا، رانش و فرونشست زمین موجب خسارات شدید به منازل مسکونی این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارات ناشی از رانش زمین در روستای بهارپشته به حدی بوده که راه‌ دسترسی به روستا غیر قابل استفاده مانده و به گفته اهالی، قریب به ۲۰ منزل مسکونی تخریب یا فاقد استفاده شده است.

 

 

ز دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی شرق استان سمنان، امیر عمیدی بیان کرد: ۹۷۰ واحد مسکونی در دور دوم سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان سمنان در شاهرود تحویل متقاضیان می‌شود.این تعداد واحد مسکونی از جمله طرح‌های ناتمام مسکن مهر، طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن به صورت خودمالکی با بهره‌مندی از تسهیلات به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی این واحدها با حضور رئیس جمهور در شاهرود با برگزاری جشن اعطای مسکن به متقاضیان تحویل می‌شود، ابراز کرد: ۶۱۸ قطعه زمین برای ساخت در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای شرایط (دارای سه و چهار فرزند) واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه مساحت این زمین‌ها ۲۰۰ مترمربع است، اظهار کرد: زمین‌های مورد نظر در شهرهای کلاته خیج، بسطام، بی ارجمند و میامی در شرق استان سمنان قرار دارند. همچنین واگذاری ۱۹۸ قطعه زمین نیز بر اساس قانون به خانواده‌های شهدا و جانبازان در دستور کار است.

عمیدی با اشاره به اینکه هر قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت سه واحد به متقاضیان در اجرای این طرح واگذار می‌شود، افزود: برای ساخت هر یک از این واحدها سه میلیارد ریال وام توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی و آماده‌سازی زمین ۶ و نیم هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهر کلاته خیج خبر داد و گفت: عملیات اجرای طرح ساخت ۲۲۴ واحد مسکونی در شاهرود نیز آغاز می‌شود.

کد خبر 6079984

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد