Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@23:56:28 GMT

ناظر بازی: گل دوم پرسپولیس به نام علیپور ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۶۱۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی ترابی امروز ششمین گلش را برای پرسپولیس در بازی با گل گهر به ثمر رساند تا موثرترین بازیکن تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر باشد. او در دقیقه 52 و از روی یک شوت زیبا و ناگهانی دروازه حریف را باز کرد تا کار پرسپولیس برای رسیدن به این برد خانگی راحت تر شود.


در دقیقه 79 بازی نیز علی علیپور روی پاس ترابی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با ضربه ای چیپ قصد داشت دروازه را باز کند اما توپ در بین راه به مدافع گل گهر برخورد کرد و وارد دروازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا به نظر می رسید این یک گل به خودی است اما ناظر بازی نظر دیگری دارد. فرج الله یثربی ناظر بازی تیم های پرسپولیس و گل گهر در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرد که این گل به نام علیپور به ثبت رسیده است.


با این حساب علیپور در جدول گلزنان 5 گله شد و او به همراه مهدی ترابی در این فصل از رقابت ها 11 گل از شانزده گل تیمشان را به ثمر رسانده اند و موثرترین بازیکنان این تیم در بخش تهاجمی بوده اند.

 

ترابی و علیپور در بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر ذوب آهن هر سه گل تیمشان را به ثمر رساندند به طوری که ترابی دو گل و علیپور یک بار دروازه ذوب را باز کردند. این دومین هفته پیاپی است که این دو بازیکن خط تهاجمی پرسپولیس با گل هایشان سه امتیاز با ارزش را برای تیمشان کسب می کنند.


نکته اینجا است که بعد از انتقادهای زیادی که نسبت به عملکرد علیپور در این فصل می شد او دوباره با گل هایش به جدول گلزنان بازگشته و یکی از بهترین گلزنان تیمش به حساب می آید.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی علی علیپور گل گهر سیرجان ناظر بازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر سمت چپ این تیم بود. وحید امیری در خیلی از بازی‌ها مصدوم بود و نمی‌توانست در ترکیب تیمش به میدان برود. علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش کار می‌کرد و جلوتر از او مهدی ترابی نه چندان آماده قرار می‌گرفت. ترابی بازیکنی نبود که بتواند خیلی در کار‌های دفاعی به تیمش کمک کند. نعمتی هم بار‌ها اشتباه داشت که نمونه اش پنالتی دقایق پایانی در دربی رفت بود و پرسپولیس را از کسب یک ۳ امتیاز شیرین محروم کرد.

در نیم فصل دوم پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف سمت چپ خط را تقویت کرد. دو ستاره خارجی پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب این تیم داشتند و حالا پاشنه آشیل قرمز‌ها تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. با حضور این دو بازیکن خیال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ کاملا راحت شده و در کنار آن رفتن ترابی به سمت راست باعث شده تا سمت راست این تیم هم کارایی بیشتری داشته باشد. زوج اسماعیلی فر و ترابی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا کناره‌های پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. خرید‌های باکیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم حسابی به کار این تیم آمده و باعث شده تا سرخ پوشان باز هم مدعی جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!