Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: اگر لازم باشد تمام پول‌هایی که در زمان حضورم در تیم ملی گرفته‌ام را به پرسپولیس قرض می‌دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند پس از برد دو بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت:‌ نیمه اول بازی بسیار سرد در جریان بود اما با حضور هواداران به گرمای بازی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست تک تک هواداران را می‌بوسم. امیدوارم هفته آینده بیشتر به ورزشگاه بیایند گر چه بازی هفته آینده در تهران نیست اما بدون حضور این هواداران ما به هیچ جا نمی‌رسیم. ما به حمایت آنها نیاز داریم تا تیم نتیجه بگیرد. 

وی افزود: یک نتیجه خوب به دست آوردیم و این برد را به همه به بازیکنان، هواداران، مجموعه عوامل باشگاه تبریک می‌گویم. 

بیرانوند در مورد صحنه پاس اشتباهش اظهار داشت: نه مشکل خاصی نبود من ریلکس هستم اگر نگاه کنید مشکلی روی این پاس‌ها ندارم و این از اعتماد به نفس بالای من نشأت می‌گیرد. آقای کالدرون در این مورد محدودیتی قائل نشده اما کی‌روش در مورد این مسائل خیلی سختگیر بود. طبیعی است از 10 پاس یک پاس هم اشتباه ارسال شود. شما گلر بارسلونا را ببینید شاید هر بازی 5 پاس اشتباه بدهد قرار نیست با هر پاس اشتباه گل بخوریم. آن صحنه خطا شد و در نهایت مشکلی هم به وجود نیامد.

گلر ملی‌‌پوش پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود 80 هزار دلار به باشگاه قرض داده است،‌گفت:‌اگر قرار باشد به خاطر پول مربی برود، حاضر هستم تمام پول‌هایی را که از سال اول حضورم در تیم ملی دریافت کرده‌ام را به باشگاه پرسپولیس بدهم. البته فکر نمی‌کنم آنها فعلاً پول کم بیاورند. من 80 هزار دلار در خانه دارم و اگر بخواهند می‌توانم آن را تقدیم باشگاه کنم.

وی با خنده گفت: امیدوارم کسی فکر سرقت این پول از خانه من به سرش نزند گر چه جای پول‌ها هم بسیار امن است. 

بیرانوند در مورد انتقادات هواداران استقلال در مورد دریافتی‌های پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: به والله اینگونه نیست یک هفته دیگر نیم‌فصل تمام می‌شود و بازیکنان ما تنها 25 درصد پول گرفته‌اند. تیم شرایط خوبی دارد و طی سه سال 7 قهرمانی متفاوت را کسب کرده‌ایم قرار نیست به خاطر 5 روز دیرکرد بازیکنان ناراحت بشوند و مشکل ایجاد کنند. 

وی در مورد حاشیه‌های قبل از بازی با ذوب‌آهن و فیلمی که از وی منتشر شد اظهار داشت: چنین چیزی صحت نداشت همه می‌دانند که من چقدر هواداران تیم را دوست دارم، پشت آدم‌های بزرگ حرف زیاد است و طبیعی است یک عده دنبال ایجاد حاشیه باشند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند گل گهر سیرجان فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر