Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:26:45 GMT

روحانی درگذشت پدر شهیدان بهادری زاده را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۷۲۰

روحانی درگذشت پدر شهیدان بهادری زاده را تسلیت گفت

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحوم حاج عباس بهادری زاده، پدر شهیدان سرافراز" امید، آرزو و مژگان بهادری زاده" موجب تاثر و تالم خاطر شد.
در پیام روحانی آمده است: این پدر با ایمان و فداکار که در حملات موشکی ناجوانمردانه دشمن بعثی، سه فرزند نوجوان و خردسال خود را نثار کرد و صبورانه داغ فراق آنان را تحمل نمود، به یقین جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری در پیام خود آورده است: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

برچسب‌ها پیام تسلیت حسن روحانی رفیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیام تسلیت حسن روحانی رفیع پیام تسلیت حسن روحانی رفیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولی: مرحوم پرویز داوودی منشأ اثر و برکات بسیار بود

دبیرکل جبهه پایداری در پیامی درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

پرویز داوودی درگذشت متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

خبر درگذشت استاد فرهیخته و خدمتگزار شریف، مرحوم دکتر پرویز داوودی موجب تألم و تأسف عمیق گردید.

مرحوم دکتر پرویز داوودی در طول عمر با برکت خود در مسئولیت‌های مختلف همچون معاون اولی ریاست جمهوری در دولت نهم، ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دهم و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است و در کسوت یک اقتصاددان ضمن اینکه همواره حامی صیانت از معیشت مردم در مقابل سیاست‌های اقتصاد لیبرالی بود؛ در کسوت استادی دانشگاه نیز با مجاهدت‌های علمی خود، شاگردان بسیاری را تربیت نمود که ان‌شاءالله همه این تلاش‌ها ذخیره آخرت این انسان فرهیخته و متعهد انقلابی خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را به جامعه دانشگاهی، همکاران، دوستان و خصوصاً خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان غفران و رضوان الهی و حشر با اهل بیت علیهم السلام و برای وابستگان آن مرحوم صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

صادق محصولی
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان
  • محصولی: مرحوم پرویز داوودی منشأ اثر و برکات بسیار بود