Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:54:34 GMT

جشنواره سنتور نوازی غرب کشور در اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۷۴۶

جشنواره سنتور نوازی غرب کشور در اهواز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «سجاد کوراوند» در خصوص دومین جشنواره سنتور نوازی غرب کشور با عنوان پایور اظهار کرد: این جشنواره با حضور استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام و کرمانشاه برگزار می شود. 

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این جشنواره در چهار رده سنی ۱۰ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۷، ۱۸ تا ۲۲ و ۲۳ تا ۲۸ سال برگزار می شود تصریح کرد: پس از ارسال و داوری آثار، از پذیرفته شدگان برای اجرای صحنه ای و شرکت در جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برگزیده هر گروه سنی هدایایی اهدا می شود، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه است. 

کوراوند با بیان اینکه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره باید به اجرای گوشه ها و قطعات ضربی از ردیف میرزا عبدالله و ابوالحسن خان صبا و ردیف پایور بپردازند، افزود: اساس و پایه این جشنواره  موسیقی دستگاهی است. 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در اهواز برگزار می شود و متولی آن حوزه هنری خوزستان است، بیان کرد: سعی ما بر این است که در سال های آینده این جشنواره را به صورت فراتر و کشوری برگزار کنیم.

 به گزارش خبرنگار مهر، علاقه مندان می توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اهواز – امانیه خیابان دز شرقی – بین عارف و لقمان، واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان به صورت تصویری ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۹۹۴۲۹۳۰ تماس بگیرند. 

کد خبر 4794616

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خوزستان ساز سنتور موسیقی ایرانی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها قزوین بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز