Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:57:56 GMT

درگیری سوشا با کاپیتان به خاطر ضربه بی‌موقع(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۷۵۴

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به دلیل ضربه‌ای که هافبک سایپا به او زد، مجادله لفظی شدید با کاپیتان سایپا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان و سایپا در حالی امروز برابر هم قرار گرفتند که روی نیمکت هر دو تیم، مربیان جوان و با اخلاق فوتبال ایران حضور داشتند، اما با این وجود و در حالی که بازی بدون حاشیه خاصی دنبال می‌شد، در دقیقه ۵۵ تنشی بین دو بازیکن با تجربه در زمین اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه ۵۵ سایپا صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه شد که ضربه ایستگاهی نه چندان دقیق کمال‌الدین نیک‌خوی را سوشا مکانی با ایستادن سر جای خود در آغوش گرفت ولی بعد از آن برخوردی که بین او و روزبه شاه‌علی‌دوست رخ داد، موجب درگیری این دو نفر شد.

 

زمانی که مکانی توپ را در اختیار گرفت و در حالت نشسته بود، شاه‌علی‌دوست قصد داشت از روی سر او عبور کند ولی هر دو پای هافبک نارنجی پوشان به بدن مکانی اصابت کرد تا سوشا به تندی به او واکنش نشان دهد و درگیری بین دو بازیکن را به همراه داشته باشد.

 

تنش‌های لفظی شدید بین مکانی و شاه‌علی‌دوست درگرفت که البته با دخالت بازیکنان و داوران ختم به خیر شد، در نهایت با یک کارت زرد برای دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان و کاپیتان سایپا همراه بود.

 

 

 

 

 

نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید