Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان کردستان و با هدف مقابله با گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا مدارس شماری از شهرستان‌های استان کردستان در روز چهارشنبه بیستم آذر ماه تعطیل اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان با تصمیم فرمانداری‌ها و همچنین ستادهای مدیریت بحران مدارس شماری از شهرستانهای کردستان، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منتشلو عنوان کرد: با تصمیم فرمانداری‌ها فردا چهارشنبه بیستم آذر ماه مدارس شهرستان‌های بیجار، دیواندره، دهگلان، قروه و منطقه سریش‌آباد تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: بر همین اساس در تمامی دوره های تحصیلی در مناطق شهری و روستایی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر مدارس شهرستان های اعلام شده تعطیل شده است.

گسترش روز افزون ویروس آنفولانزا در استان کردستان همچنان ادامه دارد و بر اساس آخرین آمارها اعلام شده متاسفانه تاکنون هشت کردستانی به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان از میان افراد آزمایش شده و مشکوک به داشتن ویروس آنفلوانزا هم اکنون ۵۰ نفر در مراکز درمانی سطح استان بستری شده‌اند.

طی چند روز اخیر با ورود موج جدید بارش برف و باران و کاهش شدید دمای هوا وضعیت و شرایط جوی ناپایداری بر استان کردستان حاکم شده است.

کد خبر 4794620

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش كردستان ویروس آنفلوانزا انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

کد خبر 6080380

دیگر خبرها

  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد