Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:05:15 GMT

برگزاری میزهای لوازم خانگی و تاسیسات به زودی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۹۸۹۵

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی با اعلام این مطلب، ادامه داد: همچنین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت تجهیزات و ماشین سازی در قالب مراسم امضای قرارداد داخلی سازی تجهیزات بین شرکت سیراف انرژی و سازندگان داخلی هفته اول دی ماه منعقد می شود.

 

وی افزود: مقدمات برگزاری مراسم امضای قرارداد داخلی سازی تجهیزات پتروشیمی شرکت سلمان فارسی با سازندگان داخلی فراهم می شود تا این مراسم اواخر دی ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: قرار است که میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت لوازم خانگی نیز با محوریت افزایش ظرفیت تولید و انعقاد قرارداد داخلی سازی و رونمایی از محصولاتی که برای اولین بار در کشور تولید می‌شوند در اواسط دی ماه برگزار شود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: همچنین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در حوزه تاسیسات نیز در هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: چهارمین میز تخصصی در حوزه صنعت خودرو نیز قرار است که در اواسط بهمن ماه با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شود.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت همچنین اضافه کرد: مقدمات برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت ریلی در اواخر بهمن ماه فراهم می شود.

گفتنی است که در این جلسه مقرر شد ایمیدرو و معاونت امور معدنی وزارت صمت نسبت به برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل اقدام و لیستی از میز های تخصصی در موضوعات معدنی و صنایع معدنی را در جلسه آتی ارایه کنند.

شایان ذکراست که پنجمین جلسه کمیته راهبری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل با حضور مهدی صادقی نیارکی "سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت"، نمایندگانی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و همچنین معاونت امور معدنی این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی نقطه‌نظرات اعضا زمان برگزاری میز های تخصصی در حوزه خودرو، مخابرات، لوازم خانگی و تاسیسات تا اواخر بهمن ماه امسال تعیین تکلیف شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح فاضلاب گناوه و دیلم

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: تاسیسات فاضلاب شهر گناوه که در زمان حاضر ۹۲ درصد پیشرفت دارد، برای تکمیل آن در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار جهت ساخت ایستگاه پمپاژ کوی شهید مطهری صورت گرفته است.

وی افزود: این طرح به عنوان یکی از بخش‌های اصلی باقی‌مانده از تاسیسات فاضلاب گناوه در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: پیشرفت فیزیکی تاسیسات فاضلاب شهر دیلم نیز طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، به حدود ۹۰ در صد رسیده است.

وی اضافه کرد: طرح‌های فعال برای تکمیل تاسیسات فاضلاب دیلم اکنون طرح ساخت ایستگاه پمپاژ شماره ۷ و ۸ درکوی فرهنگیان است که با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است.

عالی یادآور شد: در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار برای ساخت ۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر دیلم صورت گرفته که در حال تحویل زمین و تجهیز کارگاه برای شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، انتظار می‌رود پرونده طرح‌های در حال ساخت شبکه فاضلاب شهر‌های گناوه و دیلم در سال جاری بسته شود.

وی تاکید کرد: اجرای شبکه فاضلاب شهر‌های ساحلی استان بوشهر از اولویت‌های مسئولان استان است که در این زمینه تا کنون مطالعات ارزشمندی صورت گرفته و اجرایی شده است.

عالی گفت: فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر نیز به عنوان یکی از طرح‌های شاخص دولت سیزدهم در استان با روند بسیار خوبی در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح فاضلاب گناوه و دیلم