Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   مصطفی بوستانی مدیر نمایشگاه‌های استان یزد گفت: برپایی نمایشگاه دکوراسیون داخلی فرصت مناسبی برای ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه است چرا که این رویداد می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال و همچنین صادرات را فراهم نماید.

 او افزود: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت داخلی با ۷۰ برند داخلی دستاورد‌های خود را در زمینه معماری منزل به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بوستانی گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ و تا ۲۲ آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت از سراسر کشور محصولات خود را در زمینه سرویس خواب، مبلمان، تجهیزات فضای باز، کفپوش و دیوارپوش و پرده به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه دکوراسیون رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل