Web Analytics Made Easy - Statcounter

برجام و نامه تروئیکای اروپا به سازمان ملل درباره آزمایش موشک های بالستیک ایران در نشست عصر امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور وزیر خارجه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه 19 آذر) میهمان محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه بودند و نشست خود را در در وزارت امور خارجه برگزار کردند که در این جلسه درباره برجام و نامه تروئیکای اروپا به سازمان ملل درباره آزمایش موشک های بالستیک ایران صحبت شد، این نامه در حالی تنظیم شد که اقدامات ایران بر اساس پروتکل های جهانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش در این جلسه درباره وضعیت عراق و شرایطی که در این کشور به وجود آمده نیز بحث و بررسی صورت گرفت و در این رابطه درباره تظاهرات امروز بغداد اظهاراتی از سوی مسئولان وزارت خارجه و نمایندگان مطرح و بر نقش دخالت های آمریکا در منطقه علیرغم شکست های پی در پی تأکید شد.

 

این گزارش می افزاید: در این جلسه همچنین درباره تحریم فروش نفت ایران هم گفتگو شد و تحلیل هایی درباره وضعیت آمریکا با ترامپ و بی ترامپ و در شرایط حکومت دموکرات ها یا جمهوریخواهان بررسی و مقایسه شد. همچنین در این جلسه بر ضرورت استفاده از پتانسیل کشورهای همسایه تأکید و قرار شد درباره روابط ایران با ترکیه، عراق و سایر کشورهای همسایه نیز اقدامات بیشتری انجام شود./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سامانه فهما مسجد کانون های مساجد انتخابات مجلس انتخابات مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کمیسیون امنیت برجام کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم