Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@02:23:44 GMT

واکنش مسئولان آسیایی به باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۱۳۴

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی اظهار داشت: امروز وقتی در مراسم قرعه کشی شرکت کردیم متوجه شدیم بسیاری از مقام‌های کنفدراسیون و برگزاری مراسم، همچنان تحت تاثیر شکوه و عظمتی هستند که پرسپولیس و هواداران در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در تهران رقم زده اند. شاید این مساله به جهت برخورد آنها با فینال رقابت های فصل اخیر مسابقات بودند که فینال تهران را چشمگیرتر می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این که سال‌ها در حال رفت و آمد بوده ایم آشنایی زیادی وجود دارد. مثلا بعد از حضور در سالن بود که آقای پاول لوزانوف مسئول برگزاری مسابقات از من خواستند وی را همراهی کنم و بعد متوجه شدم که چند تصویر از فینال پرسپولیس در تهران را به دیوارها نصب کرده اند و آنها را به من نشان دادند. یکی از تصاویر هم به حضور هواداران مربوط می شد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: بعد از مراسم هم ملاقات‌های مختلفی با مسئولان بخش‌های مختلف کنفدراسیون از جمله با دبیر کل ،داتو ویندسور جان داشتیم. همه آنها از خاطرات خوب خودشان در تهران و فینال بازی‌ها می‌گفتند. در ملاقات با نمایندگان تیم‌های هم گروه نیز مسایل مختلف مطرح شد و تلفن‌ها را هم رد و بدل کردیم.

 وی ادامه داد: همچنین مجری برنامه هم در صحبتی که داشتیم، با هیجان درباره ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس صحبت می کرد. او گفت همیشه دوست داشتم فضای ورزشگاه آزادی را وقتی پر از تماشاگر است از نزدیک ببینم و آن را لمس کنم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان افتاد. واقعا روز فوق العاده‌ای رقم خورد و ای کاش بشود که یک بار دیگر این اتفاق بیفتد.

حسینی عنوان کرد: البته این صحبت را نفرات دیگری هم مطرح کرده بودند. همه این ها نشان می‌دهد که پرسپولیس و هواداران واقعا از خودشان اثری باقی گذاشته اند که هنوز در ذهن مقام های کنفدراسیون باقی مانده است.

مدیر امور بین الملل باشگاه درباره برنامه کاری فردا چهارشنبه نیز اضافه کرد: برنامه کاری فردا بسیار فشرده خواهد بود. ساعت 8 صبح به وقت مالزی از هتل خارج می شویم و کارگاه ها درباره موضوع های مختلف از قوانین برگزاری بازی‌ها تا مسایل تجاری و انضباطی و سایر موارد در آنها مطرح خواهد شد، از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. برای تحویل و بررسی کیت لباس‌ها و مدارک هم جلسه دارم و یک بازی نمادین بین شرکت کنندگان هم در دستور کار است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

کد خبر 845018 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)