Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:37:58 GMT

تیم فوتسال بانوان هیات اصفهان تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۱۵۹

تیم فوتسال بانوان هیات اصفهان تقویت می‌شود

تیم فوتسال «دریژنو فرُخ‌شهر» از استان چهارمحال و بختیاری چند روز قبل به هیات فوتبال اصفهان واگذار شد تا این تیم به همراه "نامی‌نو"، ۲ تیم اصفهانی امسال لیگ برتر فوتسال را تشکیل دهند.

جعفر جعفری هرندی سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بازیکنان جدید به همراه بازیکنان قبلی با انجام تمرینات فشرده بدنسازی به مرز آمادگی ایده‌آل خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی بلندمدتی برای این تیم انجام شده که در نخستین گام باید شرایط در جدول مسابقات بهبود یابد و سپس در نیم فصل، فرصت کسب تجربه کافی برای مسابقات سال آتی را خواهیم داشت که امیدواریم با تقویت آن در فصل آینده شاهد قدرت‌نمایی این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور باشیم.

وی اضافه کرد: از زمان واگذاری تیم، یک بازی انجام شده که با شکست ۵ بر صفر برابر تیم رهیاب‌گستر تهران در  رده ششم جدول قرار گرفتیم و در ۲ بازی پیش‌رو میهمان تیم‌های نفت آبادن و نامی نو در اصفهان خواهیم بود

رییس هیات فوتبال شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه این تیم سه بازیکن زیر ۲۰ سال دارد، تصریح کرد: این بازیکنان در بازی اول فوق‌العاده عمل کردند و بی‌شک سال آینده با کسب تجربه و عملکرد فنی مثبتی که خواهند داشت، بار بزرگی را از دوش تیم خواهند برداشت.

جعفری خاطرنشان کرد: همه بازیکنان جدید با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کردند و برای صدور "آی دی" کارت به سازمان لیگ معرفی شدند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز در گفت‌وگو با ایرنا، حمایت رسانه‌های محلی از این تیم را برای حضور موفق در لیگ برتر خواستار شد.

رضا شهریاری افزود: حضور موفق تیم‌های اصفهانی در لیگ‌های کشوری، تقویت رشته‌های ورزشی را به همراه دارد و فوتسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ۲ تیم به‌دلیل مشکلات مالی انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کردند، تیم «ستارگان ورامین» که به‌دلیل نبود امکانات و زمین مورد نیاز برای برگزاری مسابقات، منحل و تیم «شهرداری رشت» که با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی شهرداری مبنی بر عدم تیم‌داری، از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.

تیم «دریژنو فرخ شهر» نیز بدلیل مشکلات مالی انصراف خود را اعلام کرد.

برچسب‌ها فوتسال بانوان فوتسال ورزش بانوان معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال ورزش بانوان معاونت توسعه ورزش بانوان فوتسال بانوان فوتسال ورزش بانوان معاونت توسعه ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون جانبازان و معلولین، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.

این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین ماه در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.

در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی، حدیث رضایی، زینب ملکی ، زهرا دانایی ، زهرا نجاتی‌عارف ، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان دنبال می‌کنند.

فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک از ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین حضور دارند.

کد خبر 6062620

دیگر خبرها

  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • خدمات باغ فدک در کشور بی‌نظیر است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی شایسته از مسافران
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد