Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@18:02:00 GMT

راست گفتاری و صدق در عمل در جذب مشارکت ملی مؤثر است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۲۵۱

راست گفتاری و صدق در عمل در جذب مشارکت ملی مؤثر است

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راست گفتاری و صدق در عمل برای رفع مشکلات مردم همچنین داشتن وفاق ملی مؤثر است و می‌تواند در جذب مشارکت ملی مؤثر باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 19 آذر، در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه سنگر محکمی برای دفاع از هویت ایران است و در دفاع از ایران در برابر متجاوزان کارنامه درخشانی دارد، اظهار کرد: در این راستا نیروهای مسلح و مردم نقش مؤثری دارند و باید مورد توجه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌هایی را که اکنون متصدی انجام آن هستیم به پشتوانه ملت است، گفت: حکمرانی باید متناسب با فرهیختگی ملت باشد و رفتار و اخلاق سیاسی از متانت خاصی برخوردار باشد.
لاریجانی افزایش سرمایه اجتماعی را دغدغه‌ای درست دانست و افزود: راست گفتاری و صدق در عمل برای رفع مشکلات مردم و داشتن وفاق ملی از نکات قابل توجه است و می‌تواند در جذب مشارکت ملی مؤثر باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی درادامه عمران و آبادانی کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی را منوط به ارتباطات صمیمانه دانست و امر یاد شده را راهگشا یاد کرد.
وی به نزدیک شدن ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: گاهی مشاهده می‌شود که نهاد یا ارگانی را تخریب می‌کنند که آرا را بالا ببرند اما اگر کسی هنری دارد باید هنرش را برای این منظور به کار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن سیاست و اقتصاد لاریجانی جذب مشارکت ملی رئیس مجلس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید

یک نماینده مجلس با اشاره به خام فروشی مواد اولیه در سایر بخش‌های اقتصادی، کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد را به عنوان زمینه‌ای مهم برای افزایش مشارکت مردم در امر تولید بیان کرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «غلامرضا منتظری» نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ویژگی‌های لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم و ضرورت بررسی این موضوع اظهار کرد: مشارکت مردم در جهش تولید مستلزم رفع برخی موانع و یا تحقق برخی مشوق‌ها است. اگر اخذ مالیات از تولیدکننده به صورت درست و در عین حال واقع بینانه‌ای صورت بگیرد، قطعا این امر می‌تواند شوق حرکت مردم برای مشارکت در تولید را تقویت کند، در غیر این صورت چنین موضوعی می‌تواند به یک مانع بزرگ تبدیل شود.


این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از مشارکت مردم در تولید گفت: دولت با جدی گرفتن نقش حمایتی و نظارتی خود و همچنین دوری از تصدی‌گری بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند این هدف را محقق کند.


وی با اشاره به تمرکز لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم به منظور جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، عنوان کرد: خام فروشی مواد اولیه صرفا به نفت خلاصه نمی‌شود و متاسفانه این پدیده در سایر بخش‌های صنعتی کشور هم وجود دارد.


منتظری خاطرنشان کرد: در لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم دو رویکرد مهم کاهش مالیات تولید و همچنین اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولیدکنندگان درج شده که بر اساس آن‌ها می‌توان حجم خام فروشی مواد اولیه در سایر حوزه‌های اقتصادی کشور را متوقف کرد.


این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: در صورت تصویب این لایحه و متوقف شدن خام فروشی مواد اولیه و حمایت از تولیدکنندگان، ما شاهد افزایش مشارکت مردم در امر تولید و در نتیجه تحقق شعار سال خواهیم بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: مشارکت مردم ، تولید ، مالیات مستقیم ، خام فروشی ، مشوق مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9L

دیگر خبرها

  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات