Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس عصر سه شنبه در جمع مدیران این استان اظهار داشت: در سیل ابتدای سال گلستان ۲۱ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و یا خسارت دید که ۱۴ هزار واحد تاکنون تعمیر و روند خانه های نیازمند نوسازی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است که تلاش می کنیم همه این خانه ها تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیل ابتدای سال خسارت سنگین ۴۸ هزار میلیارد ریالی به استان تحمیل کرد اما از طرف دیگر، ۲ نعمت نصیب استان کرد که یکی از آن ها سرازیر کردن چهار میلیارد مترمکعب آب شیرین به گلستان بود.

استاندار گلستان ادامه داد: ممکن است ۱۰ درصد کل این حجم از آب روانه دریا شده باشد اما مابقی آن جذب زمین شده و نعمتی بزرگی را در اختیار استان قرار داد که ارزش ریالی آن ۲ برابر میزان کل خسارت سیل بود.

حق شناس اضافه کرد: علاوه بر آن، در پی این سیلاب و جاری شدن آب در استان، کشاورزان یکصد هزار هکتار از زمین های خود را زیر کشت شالی بردند که از این اراضی، ۷۰۰ هزار تن شلتوک و ۴۰۰ هزار تن برنج برداشت شد.

وی یادآور شد: محصول خوب کشاورزی باعث می شود تا مردم زکات پرداخت کنند و معادل همان میزان از ستاد زکات کشور به استان اعتبار تخصیص داده می شود که با برنامه ریزی برای صرف آن، می توان بسیاری از مشکلات به خصوص در بخش آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

بین ۷۴ تا ۳۵۳ میلی متر باران در ۲۷ و ۲۸ اسفند ۹۷ و بیشتر در شرق گلستان و شهرستانهای گالیکش، مینودشت، کلاله و رامیان بارید که پس از سرریز کردن سدهای بوستان و گلستان ابتدا گنبدکاووس را دچار مشکل کرد و در ادامه حجم آب ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون متر مکعبی، شهرستان‌های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را به زیر آب برد و ۱۱ نفر از گلستانی ها را به کام مرگ کشاند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی برنج زمین سیل کشاورزی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسپانلو اظهار کرد: سر شبکه هرمی ترینوست (Treenvest) به‌صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارز دیجیتال، ترغیب به سرمایه‌گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده‌اند و سر شبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس به اتهام کلاه‌برداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

کد خبر 6085321

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد