Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@20:49:18 GMT

خبر ۲۰ سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۴۰۰

‍‍‍‍‍‍

در خبر ۲۰ امشب، استعلام از مراجع چهارگانه به عنوان نخستین مرحله بعد از پایان ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمترین سرخط خبری بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبر ۲۰ امشب به این خبر‌ها پرداخته است:

*وزیرصنعت گفت: رصد بازار با حساسیت جدی ادامه داره، گزارش‌ها هم حاکی از موفقیت این رصدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*استعلام از مراجع چهارگانه، نخستین مرحله بعد از پایان ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی است.


*رئیس سازمان استاندارد: سازمان استاندارد به آب سوز کردن خودرو‌ها تائیدیه‌ای نداده است.

*پایان هفته برفی و بارانی در کشور

پیش بینی شده بارش‌هایی که در غرب آغاز شده به تدریج به کل کشور گسترش یابد. پنج شنبه و جمعه بیشتر مناطق برفی و بارانیست. بارش برف، امروز بخش‌هایی از شمال غرب کشور رو سفید پوش کرد.


*در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه زیست فناوری ارائه و ظرفیت سازی برای توسعه این فعالیت‌ها بررسی شد.
در این جلسه که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد روسای جدید ۷ دانشگاه هم انتخاب شدند.

در نشست سالگرد تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهمترین دستاورد‌های ۳۵ ساله آن تشریح شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: اولویت شبکه ملی اطلاعات، صیانت از دارایی‌های داده‌ای ملی است.


*بانک مرکزی اعلام کرد: از فردا، تراکنش‌های بین بانکی به ازای هر شخص در ۲۴ ساعت از درگاه‌های غیرحضوری به ۱۰۰ میلیون تومان محدود می‌شود.
مشتریان بانک‌ها برای انجام تراکنش‌های بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان باید به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.


*متقاضیان مسکن ملی در خراسان رضوی، سمنان، ایلام، آذربایجان غربی و شهرستان ایرانشهر تا پنج شنبه فرصت دارند در سامانه مسکن ملی نام نویسی کنند.

تا پایان آذر از متقاضیان همه استان‌ها نام نویسی می‌شود، تهرانی‌ها هم هفته پایانی آذر می‌توانند برای واحد‌های پیش بینی شده در پرند و پردیس نام نویسی کنند.

*رئیس جمهور تقویت ارتباط استانداران با مردم، نخبگان و جوانان را ضروری دانست.
آقای روحانی در جمع استانداران گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام، صرفه جویی و تلاش برای تنظیم امور استان‌ها بر اساس اولویت‌های بودجه باید در دستورکار باشد.

آقای روحانی همچنین از استانداران خواست با سرکشی به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده‌ی حوادث آبان به کمک این افراد بروند و از خانواده‌های ان‌ها دلجویی کنند.

*نمایندگان مجلس، دستاورد‌ها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش‌بنیان را بررسی کردند. در نشست امروز مجلس بحث ضمانت نامه ها، تخصیص ارز، ایجاد مشوق‌های سرمایه گذاری و تامین شبکه مالی از مواردی بود که دانش بنیانی‌ها مطرح کردند.

حرف همه دانش بنیانی‌ها هم در یک جمله خلاصه می‌شد: حمایت‌ها تقویت شود.

وزیر اقتصاد که مهمان این نشست بود قول داد برای رفع مشکلات مالیاتی این شرکت‌ها بیشتر تلاش شود.    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • ویکند ۲ روزه در دو مرحله؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه به کجا رسید؟