Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تاکنون آمار رسمی در خصوص تعداد کشته‌شدگان رخداد‌های اخیر منتشر نشده است، رسانه‌های معاند و مقامات کشور‌های غربی شایعات زیادی را در این خصوص منتشر کرده‌اند.

آمار‌های دروغ و جهت دار با اعلام اعدادی، چون ۳۵۰ یا ۵۰۰ و یا هزاران کشته‌ای که ترامپ مدعی شد، نمونه‌ای از شایعاتی است که رسانه‌های معاند بدان دامن می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق پیگیری‌ها، آمار دقیق در این زمینه موجود است، اما از آنجا که نیازمند تفکیک دقیق از حیث چرایی و چگونگی جان باختن افراد بوده، اعلام آن به طول انجامیده تا حق کسی تضییع نگردد. در همین خصوص می‌توان به نامه دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی به رهبر انقلاب و کسب تکلیف از ایشان اشاره کرد.

در واقع دستور و تاکید رهبری مبنی بر رعایت دقت و رافت اسلامی در شناسایی و نحوه رسیدگی به موضوع کشته شدگان و خانواده‌های آنها، ضرورت بررسی دقیق‌تر را اجتناب ناپذیر نموده است.

بدیهی و ضروری است که بین آنکه قرار است «شهید» محسوب شود با آنکه در اثر اقدام مسلحانه علیه نظم و امنیت عمومی کشته شده، باید مرزبندی دقیق صورت بپذیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی آمار کشته شدگان کشته شدگان اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی

سرهنگ سیاوش محبی از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در طول محور‌های مواصلاتی توقیف ساعتی می‌شوند.

به گزارش مهر، وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ پرحجم، روان و بدون گره ترافیکی است.

وی افزود: محور‌های شمالی کشور مخصوصاً محور چالوس و هراز از حجم ترافیک بیشتری برخوردارند و فعلاً محدودیتی در هیچکدام از محور‌های مواصلاتی نداریم.

سرهنگ محبی ادامه داد: احتمال دارد در محور چالوس و هراز که از پرترددترین محور‌های مواصلاتی کشور در ایام تعطیلات است از بعد از ظهر در صورت سنگین بودن ترافیک محدودیت اجرا شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: متأسفانه از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳، ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خودشان از دست دادند و ۱۵ هزار ۵۷۴ نفر هم مجروح شدند.

وی افزود: پرترددترین استان‌ها در ایام تعطیلات تهران، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بودند.

سرهنگ محبی در خصوص توقیف خودرو‌های متخلف گفت: خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در طول محور‌های مواصلاتی توقیف ساعتی می‌شوند همچنین اگر پلیس دو تخلف حادثه ساز رانندگی ثبت کند همزمان توقیف بر روی سوابق خودرو به صورت سیستمی ثبت می‌شود و در هر صورت خودرو باید توقیف و به پارکینگ منتقل شود و میزان توقیف بستگی به تخلف و مکان تخلف دارد.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و حرکت خلاف جهت بیشترین تخلفاتی بوده که رانندگان مرتکب و منجر به توقیف خودرو شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • شبکه‌های معاند فارسی‌زبان به بی‌پولی افتادند
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند