Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر گفت: در کشور بیش از ۱۰ هزار یاور نماز فعالیت دارند که این افراد در رشته های مختلف اشتغال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود مظفر» شامگاه امروز (سه شنبه ۱۹ آذر۰ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و هشتمین اجلاسیه نماز در استان گلستان برگزار می شود و از یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ شهر و یک هزار و ۷۰۰ مدرسه پیش اجلاسیه را برای برگزاری اجلاس نماز برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: در این اجلاس شخصیت های لشکری، کشوری، دانشجویان، برگزیدگان نخبگان علمی، دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان از سخنرانی ها استفاده می کنند.


مظفر بیان کرد: نمایشگاهی نیز به مدت یک هفته در نظر گرفته شده است و اقدامات انجام شده در سنوات گذشته در راستای اقامه نماز به دید عموم گذاشته می شود.

 

وی بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار اثر به جشنواره ارسال شده، خوشبختانه ایده های موفقی به دبیرخانه بیست و هشتمین  اجلاس نماز رسیده که در نوع خود بی نظیر بود.


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: برای اقامه نماز برنامه های آموزشی و فرهنگی متعددی برای گروه موثر مثل طلاب، روحانیون و معلمان و تاثیرپذیران مثل دانش آموزان برگزار می کنیم.


مظفر تاکید کرد: قبل از آنکه بخواهیم جامعه، منطقه و مدرسه را بسازیم باید ابتدا به خانواده توجه کنیم و والدین باید بدانند که فرزندانشان سرمایه های آنها هستند لذا ما نیز با برگزاری دوره های آموزشی در راستای حفظ این سرمایه کوشا بودیم.


وی گفت: نماز می تواند منجر به رشد فرزندان شود و باید خانواده کمک کند که فرزندانشان با نماز انس بگیرند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به برگزاری دوره های آموزشی در مدارس و دانشگاه فرهنگیان برای ترویج فرهنگ اقامه نماز اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما بر این است که نماز را از حالت بخشنامه ای، اداری و دستورالعملی خارج کنیم.


مظفری یادآور شد: نماز باید توسط خود مردم در جامعه ترویج شود و هر کسی باید حس تکلیف داشته باشد.


وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که یاوران افتخاری نماز جذب کنیم و در کشور بیش از ۱۰ هزار یاور نماز فعالیت دارند که این افراد در رشته های مختلف اشتغال دارند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور متذکر شد: نمازخانه های جاده ها چند متولی دارد و بخشی به وزارت نفت بر می گردد و بخشی نیز وزارت راه، میراث فرهنگی و اوقاف نیز نقش دارند و تلاش کردیم که تعداد این نمازخانه ها افزایش یابد و هم اینکه مرمت  شوند و فضای مناسبی برای نمازخانه های بین راهی در نظر بگیرند.


مظفر ابراز داشت: مرکز تخصصی نماز در قم وجود دارد که از طریق فضای مجازی دوره برگزار می کند و سایت قنوت برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی مسجد مسجد روز دانشجو دانشجو اجلاسیه سراسری نماز در گلستان اجلاسیه سراسری نماز قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد صبح پنجشنبه در شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

۱۷ اجلاسیه تا مهر ماه ۱۴٠۳ در قالب کنگره ملی شهدای استان دیده شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای بیش از ۳۵ هزار عنوان برنامه در دومین کنگره ملی شهدای این استان پیش بینی شده است.

سردار مصطفی مثنوی افزود: بیشتر فضای استان متأثر از کنگره ملی شهدای استان خواهد بود.

وی ابراز داشت: با همکاری خوب رسانه‌ها و کمیته‌های مختلف فرصت مناسبی برای اجرای هر چه بهتر برگزاری دومین کنگره شهدای استان فراهم شده است.

مثنوی تصریح کرد: ۳۱ کمیته و کارگروه هر ۴۵ روز یک بار با تشکیل نشست‌ها برنامه‌های اجرا شده را تشریح خواهد کرد.

مثنوی برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره سرود، توزیع ۲ هزار جهیزیه، تألیف ۲۰۰ عنوان کتاب، جمع آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیش شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه برای نهضت روایتگری را از مهمترین برنامه‌های کمیته‌ها در کنگره ملی شهدا اعلام کرد.

مثنوی برگزاری کنگره را فرصتی برای تبلیغ آرمان‌های شهدا و معرفی ظرفیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: بانک اطلاعاتی خوبی از ۲ هزار شهید استان تهیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح، عملکرد کمیته‌ها و همراهی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در ایجاد هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۲ هزار شهید استان امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها در بخش‌های گوناگون باید برای برگزاری آبرومندانه این رویداد مهم و فرهنگی بسیج شود.

مثنوی تصریح کرد: کنگره نهایی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال ۱۴۰۳ با شرکت مقام‌های لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: نصب تندیس شهدای ارتش در شهر دوگنبدان به عنوان میزبان اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در استان، فضاسازی اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه، تحویل تابلو فرش منقش تمثال شهدا به خانواده شهدای استان از سوی دبیرخانه کنگره شهدا از آخرین اقدامات آماده سازی برای برگزاری این رویداد فرهنگی است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۶ آزاده، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است.

کد خبر 6088207

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن