Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:28:22 GMT

مسجدسلیمان میزبان رقابت‌های گلف کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۵۶۴

مسجدسلیمان میزبان رقابت‌های گلف کشوری شد

منوچهر نصیری سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از روز ۲۷ تا ۲۹ آذرماه با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور برگزار می شود که در نهایت سه تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

وی گفت: پیش از این قرار بود که رقابت ها در اهواز برگزار شود اما به دلیل بارندگیهای اخیر و نامناسب بودن زمین، برگزاری مسابقات با چند روز تاخیر به مسجدسلیمان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات گلف گفت: هیات گلف هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات گلف خرمشهر، هیات گلف اصفهان (۲ تیم)، هیات گلف تهران (سه تیم)، هیات گلف لرستان، هیات گلف سیستان و بلوچستان، هیات گلف شهرکرد و هیات گلف کرمان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها و صعود به لیگ برتر برخوردار هستند گفت: در انتهای این مسابقات قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور انجام می شود.

نصیری گفت: تیم های ملی حفاری، تاراز مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان سه نماینده استان در رقابت های لیگ برتر هستند که امیدواریم به تعداد آنها اضافه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان تیم های ملی رقابت های لیگ برتر زمین سیستان و بلوچستان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری