Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد کیش طی پیامی ایسنا را رسانه‌ای مستقل و نو آور خواند و سالگرد بیست سالگی این رسانه را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، غلامحسین مظفری  طی پیامی سالگرد ۲۰ سالگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"ایسنا را از دوران دانشجویی‌ و خدمت در جهاد دانشگاهی می‌شناسم و به خوبی به یاد دارم که در اواخر دهه هفتاد تأسیس یک خبرگزاری غیر دولتی با ماهیت کاملاً دانشجویی چه خدمت ارزنده ای در ساحت اطلاع رسانی کشور به شمار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان دوران یکی از درگاه های دریافت اخبار ایسنا بود و همیشه در طول این سال‌ها صحت و بی‌طرفی را در آن جسته‌ام. ”

حال این نهاد رسانه‌ای درختی تنومند وبیست ساله شده است و رفته رفته با تکیه بر سرعت، صحت و صداقت ریشه در افکار عمومی یافته است.

ایسنا را با دو صفت اساسی استقلال و نواوری می توان لمس کرد؛ این اولین خبرگزاری غیردولتی، که نخستین رسانه دانشجویی نیز به شما می رود، و با تکیه بر همان روحیه دانشجویی و ارمان خواهی سعی در انعکاس و انتقال صحیح اخبار در جهت اصلاح و بهبود جامعه دارد.

حاصل کارفعالیت  رسانه‌ای با صداقت و امیدبخش با رویکردی علمی و اتکا به روحیه جوانی و آرمانگرایی و تحول خواهی در جهت اصلاح شرایط باعث تسری امید در سراسر میهن عزیز ما خواهد بود.

ایسنا نه تنها یک رسانه بلکه مکتب پرورش استعدادهای اطلاع رسانی با سبک خاص و منحصر به فرد خود است.

آغاز دهه سوم فعالیت ایسنا را به تمامی خبرنگاران، سردبیران و مدیران و همکاران سابق خود تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

غلامحسین مظفری -۱۸آذر ماه ۹۸"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان، در یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲با ۵۶۸ دانشجو در ۸ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون با ۹ هزار دانشجو توانسته با بیش از ۱۵٠ رشته در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پذیرای مشتاقان تحصیلات عالی باشد.
ابراهیم رحیمی افزود: بی شک مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و اجتماعی محسوب می‌‏شود که حیات خود را مدیون حمایت پربرکت امام راحل، رهنمود‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش ارزنده ارکان این مجموعه است و این اقبال اجتماعی به دانشگاه نشان می‌دهد که مسیر و هدف گذاری درستی ترسیم شده و موفقیت‌های بزرگی که در این دانشگاه رقم می‌خورد، به دلیل مشارکت و تعامل همه بخش‌های دانشگاه است.
رحیمی گفت: مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، توسعه علمی سرمایه‌های انسانی، گسترش کمی و کیفی آموزش، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقیقات، تولید و کاربردی کردن علم، تلاش برای رشد و ارتقای شایستگی‌های دانشجویان و هیئت علمی، توسعه مرز‌های دانش و تبدیل آنها به ایده‌های عملی و کمک به توسعه فرهنگ جامعه است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی این واحد جامع دانشگاهی در کشورگفت: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شد.
وی بیان کرد:به همین منظور برای رتبه‌های ۲۶ گانه واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف و تصویب در شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحد شهرکرد، توانست از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحد‌های دانشگاهی پیدا کند.
وی گفت: با تأمین زیرساخت‌های آموزشی ان شاء الله تا سال ۱۴۰۴ پنج رشته جدید دکتری عمومی پزشکی، کارشناسی ارشد بهداشت مواد غذایی، کارشناسی ارشد پرستاری و سلامت جامعه، کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل و کارشناسی بهداشت مواد غذایی و بهداشت مدارس در حوزه علوم پزشکی به تصویب خواهد رسید.
رحیمی یادآور شد: مهرماه سال آینده هم در دو رشته جدید کارشناسی بهداشت و ایمنی مواد غذایی و بهداشت مدارس، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد همچنین از راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن در این واحد دانشگاهی خبر داد.
ابراهیم رحیمی گفت: با راه اندازی دانشکده‌های موضوعی به دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به‌صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور را در دستور کار داریم؛ که با توجه به تأمین زیرساخت، به‌زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • هم افزایی رسانه ای منطقه آزاد ماکو با صداوسیمای آذربایجان غربی
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس