Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: از حضور هواداران در این دیدار تشکر می‌کنم. آن‌ها دوست داشتند پرسپولیس نتیجه بگیرد. باید بیشتر تلاش کنیم، چرا که جام حذفی و آسیا را هم در پیش داریم.

وی در مورد صحنه مشکوک اواخر بازی تصریح کرد: روی من خطای پنالتی رخ داد، اما نظر کارشناسان داوری محترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به داور کنار خط قسم دادم که پنالتی بوده یا نه که هر چقدر اصرار کردم، چیزی نگفت. در آن لحظه لب‌خوانی داور کنار خط را دیدم که می‌گوید پنالتی شده، چرا که جلوی دهانش را نگرفته بود، اما اشکان خورشیدی اعتقادی به پنالتی نداشت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من بازیکن و سرباز پرسپولیس هستم و تا آخرین لحظه‌ای که لایق پرسپولیس باشم، در این تیم می‌مانم. هواداران امروز من را تشویق کردند و مهم آن‌ها هستند. تیم برای هواداران است و تا زمانی که بخواهند، در این تیم می‌مانم.

علیپور در خصوص پیشنهاداتی که دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در جریان بازی‌ها هستیم و هر چهار روز یک‌بار بازی داریم و تمرکزمان را صد در صد برای بازی‌های‌مان گذاشته‌ایم.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی علی علیپور لب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه ششم فروردین ماه نخستین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۳ زیر نظر دستیاران اوسمار ویه‌را برگزار شد.

نکته جالب توجه این تمرین حضور هواداران پرسپولیس روی سکوها بود. این اتفاق در حالی رخ داد که همیشه حضور هواداران در ورزشگاه کاظمی با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌گرفت.

با این حال حدود سی نفر از هواداران جلوی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و با وساطت افشین پیروانی وارد استادیوم شدند و تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند.

این هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و در طول تمرین به تشویق پرسپولیس پرداختند تا تمرین خلوت سرخ‌ها از نظر تعداد بازیکن، حال و هوای جذابی بگیرد.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین