Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو با وجود صعود زودهنگام، بازی با بایرن‌مونیخ را مهم می‌داند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بی‌توجه به صعود سفیدپوشان، این بازی را یک رقابت مهم خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: این یک بازی مهم برای ماست زیرا ما نماینده هواداران هستیم. تاتنهام، تاتنهام است و این موضوع همیشه حس مسئولیت پذیری به ما می‌دهد. دیدار  مقابل بایرن مونیخ  چیزی را تغییر نمی‌کند اما من وقت کافی برای اینکه بتوانم همه بازیکنانم را خوب بشناسم، نداشته‌ام و دیدار فردا شب فرصتی بسیار خوبی برای برخی از بازیکنان برای حضور در میدان است. آنها می‌توانند توانایی‌های خودشان را نشان دهند.

او در ادامه افزود: از زمان ورود من، بعضی از بازیکنان شانس برای حضور در میدان را  نداشته‌اند  و مجموع این عوامل باعث اهمیت دیدار ما مقابل بایرن مونیخ می‌شود. باید برای تاتنهام بازی کنیم و این مسئولیت ما است اما در عین حال موارد دیگری هم وجود دارد. لیگ برتر رقابت‌هایی ویژه است. قرار است تاتنهام تا شروع سال جدید در بازی‌های زیادی حضور یابد و فکر می‌کنم  قابل درک باشد که می‌خواهیم چند تغییر ایجاد کرده و به برخی بازیکنان استراحت دهیم.از زمان دومین مقطع حضور در انگلیس تاتنهام را با ویژگی‌های مشخصی در ذهن دارم. هواداران تاتنهام دوست دارند بازیکنانی جوان که از آکادمی و سایر نقاط  جهان را در ترکیب مشاهده کنند. میانگین سنی ترکیب ما بسیار پایین است و البته برخی از بازیکنان در بهترین سال‌های فعالیتشان هستند. در آخرین بازی و در حالی که  لوسلسو و اریکسن را روی نیمکت داشتم  به بازیکنان زیر 20 سال جوان میدان دادم. این فلسفه تاتنهام است.

لیگ قهرمانان اروپا| اینتر چشم‌انتظار دست و دلبازی بارسلونا/ لیورپول نیازمند کسب امتیاز در اتریش

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم

نیوکاسل با یک فناوری انقلابی، حس بی سابقه‌ای را برای هواداران ناشنوا و کم شنوای خود در دیدار مقابل تاتنهام فراهم آورد.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم