Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مقطع مشابه فقط لیونل مسی با 28 تاثیرگذاری روی گل ها در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری داشته است.

طرفداری- دیدار سالزبورگ-لیورپول در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید. محمد صلاح در این بازی چند فرصت خوب را از دست داد اما در عوض موفق شد گلی زیبا از زاویه بسته به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوپتا؛ از زمان پیوستن محمد صلاح به لیورپول در تابستان 2017، او تاکنون روی 27 گل برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تاثیر مستقیم داشته است. (19 گل و 8 پاس گل)  در مقطع مشابه فقط لیونل مسی نسبت به صلاح در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری داشته است. مسی طی این مدت روی 28 گل تاثیر مستقیم داشته است.
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم