Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:00:45 GMT

سالزبورگ 0 - 2 لیورپول؛ شبی که صلاح کلوپ را دق داد!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۰۸۵۷

سالزبورگ 0 - 2 لیورپول؛ شبی که صلاح کلوپ را دق داد!

لیورپول با برتری 0-2 مقابل سالزبورگ صعود خود را قطعی ساخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ و خصوصا محمد ثلاح در شبی که موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند، در نهایت با درخشش در نیمه دوم مقابل سالزبورگ به برتری دست یافتند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیورپول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و محمد صلاح در همان دقیق چهار در موقعیتی بسیار خوب فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او از سمت راست محوطه با مهار استانکوویچ همراه شد.

 

سه دقیقه سالزبورگ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ابتدا آلیسون به زیبایی ضربه رابرتسون را مهار کرد و در ادامه نیز عکس العمل خوبی مقابل ضربه مینامینو نشان داد.

 

 

دقایقی بعد این لیورپول بود که دوباره صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سادیو مانه ابتدا توسط استانکوویچ مهار شد و در ریباند نیز مدافعان سالزبورگ مقابل ضربه نبی کیتا ایستادگی کردند.

 

در دقیقه 28 و روی پاس نبی کیتا، محمد صلاح صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل اول لیورپول شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 34 این بار محمد صلاح شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی امتحان کرد، اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس صلاح، این بار نبی کیتا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه او در مقابل دروازه با مهار استانکوویچ همراه شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در ابتدای نیمه دوم و روی پاس عمقی و فوق العاده مانه، محمد صلاح در مقابل دروازه باز هم تک به تک شد اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه سالزبورگ به بیرون رفت.

 

در دقیقه 48 این ارلینگ هالند بود که در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس فرمینو، محمد صلاح باز هم تک به شد اما تلاش او برای جا گذاشتن دروازه بان حریف توام با ناکامی بود و ستاره مصری یک فرصت فوق العاده دیگر را نیز از دست داد.

 

 

 

اما در دقیقه 57 حملات لیورپول بالاخره نتیجه داد و این تیم به گل رسید. ارسال سادیو مانه توام با خروج اشتباه استانکوویچ شد تا نبی کیتا در مقابل دروازه بدون سنگربان با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

اما دو دقیقه بعد لیورپول به گل دوم رسید. این بار و روی پاس هندرسون، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک استانکوویچ را جا گذاشته و با یک ضربه زیبا از زاویه ای تقریبا بسته، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

 

 

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و لیورپول مالکیت بازی را در دست گرفت. در دقیقه 73 مینامینو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به رابرتسون به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه او از درون محوطه توسط استانکوویچ مهار شد. در دقیقه 88 لیورپول باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه سادیو مانه بعد از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد تا در نهایت لیورپول با همان نتیجه 0-2 سالزورگ را مغلوب کند.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیه‌گو سیمئونه پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا یک ناکامی دیگر را هم تجربه کردند. آنها امشب در دیداری خارج از خانه میزبان آلاوز بودند و در نمایشی ناامیدکننده با نتیجه ۲-۰ مغلوب این تیم شدند.

دیدار پایاپای آغاز شد اما دو تیم در میانه میدان تا دقایقی در حال جدال بر سر توپ بودند و خبری از موقعیت نبود.

بازی لحظاتی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت کارلوس بناویدز از پشت محوطه جریمه وارد دروازه اتلتیکو مادرید شد.

آلاوز در ادامه هم مالکیت را در اختیار داشت و اتلتیکو نمی‌توانست موقعیتی خلق کند. در دقیقه ۳۲ بالاخره اولین فرصت به اتلتیکو رسید اما ضربه ساموئل لینو را دروازه‌بان گرفت.

اتلتیکو در دقایق پایانی نیمه اول کمی جلوتر رفت اما در خلق موقعیت جدی ناتوان بود و نیمه اول با برتری آلاوز به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم گریزمان می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش از سمت راست محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سیو شد.

کمی بعد اما آلاوز دوباره بر بازی چیره شد. ضربه خطرناک گارسیا در دقیقه ۵۸ را اوبلاک به زیبایی دفع کرد.

در دقیقه ۶۵ شوت خطرناک ریکلمه با برخورد به مدافع آلاوز منحرف شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۷ لینو در موقعیت خوبی برای زدن گل مساوی قرار داشت اما ضربه‌اش را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم و بازی بدون تهدیدی بر روی دروازه‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ لویز ریوخا با شوتی از سمت چپ محوطه جریمه اختلاف را به دو گل رساند.

درنهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و آلاوز با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. اتلتیکو موفق به بیشتر کردن اختلافش با رده پنجم نشد و حالا با ۶۱ امتیاز در رتبه چهارم، فقط سه امتیاز با اتلتیک بیلبائو فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!