Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش هم افزایی ارکان مساجد شهرستان زرندیه عصر روز سه شنبه ١٩ آذر در مسجدعلی ابن ابیطالب(ع) شهر مامونیه برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی »در همایش هم افزایی ارکان مساجد زرندیه خطاب به حاضران و اهالی مسجد گفت: ما و شما باید شکرگذار خدا باشیم که به ما توفیق داده که در خانه خدا وبه مهمانان آن خدمت کنیم؛ خدمت در مساجد در هر شکلی و هر سمتی باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود: رسایی زبان هنر می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف فرهنگی و فعالیت های فرهنگی در مساجد کند از این رو کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسیار مهمی در احیای مساجد و توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی دارند. 

 

وی ادامه داد: اگر ارکان مساجد با هم هماهنگ نباشند قطعا نتیجه فعالیت های فرهنگی، هنری واجتماعی مطلوب نخواهد بود و این هماهنگی با رهبری ائمه جماعات  و اثرگذاری آنان شکل خواهد گرفت. 

 

امام جمعه شهرستان زرندیه استفاده از فرصت مسجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی و معضلات ناشی از تهدیدات اینترنتی بویژه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را بسیار مهم دانست.

 

لازم به ذکر است، این همایش با حضور هیات امناء مساجد، ائمه جماعات، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی مجلس مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات ارکان مسجد مسجد تراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان در میناب خبرداد.

ابد.ه گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی اظهار کرد: جشنواره سرود آوای مسجد با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع)، ارائه دستاوردهای خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی افزود: مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری در سالن شهید بهشتی شهر میناب خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: در این مرحله گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مسجد شهرستان های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی گفت: گروه‌های علاقه مند به شرکت در جشنواره باید فرم مخصوص جشنواره به همراه نمونه کار صوتی و متن شعر خود را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

 

خواجه یی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز مرحله منطقه ای این جشنواره با حضور گروه های سرود شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر به میزبانی بندرعباس و همچنین مرحله شهرستانی در رودان برگزار شده بود.

وی افزود: برترین های مراحل شهرستانی و منطقه ای در مرحله استانی که 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ 237 گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان