Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور گفت: فکر می کنم ناظر بازی گل را به نام او ثبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص بازی عنوان کرد:

بازی خیلی سخت بود و گل گهر هم آمده بود نتیجه بگیرد. ما هرچه می آمدیم حمله می‌کردیم و توپ به اوت می‌رفت، می‌آمدیم عقب که بازیسازی کنند اما دروازه بانشان توپ را بلند می‌زد و این کار را برای ما به خصوص در نیمه اول سخت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول خوب بازی نکردیم و البته کارشان منطقی بود که هر ۱۱ نفر پشت توپ می ایستادند و این کار را برای ما سخت می کرد. باتوجه به صحبت های مربی در بین دو نیمه و در رختکن، نیمه دوم شرایط خیلی خوب پیش رفت و توانستیم به گل برسیم و برنده از زمین خارج شویم.

علی علیپور در پاسخ به این سوال که گل آیا به نام خودت ثبت شده یا نه، توضیح داد:

بازی صنعت نفت آن فصلی که آقای گل شدم، دروازه بان حریف روی نقطه پنالتی بود که توپ را به او زدم و خورد به او و گل شد و گل به نام من نشد. بازی با سایپا که شایعه پیش آمد که گل به خودی زدند، توپ را زدم خورد به پای مدافع سایپا و گل به نام من ثبت شد. بازی با پیکان هم از کنار زمین شوت زدم شیخ ویسی آمد بگیرد که توپ به دستش خورد و گل شد. این هم دقیقا همان شرایط است، توپ را که زدم در چارچوب بود و این که مدافع توانسته دفع کند، چون توپ در چارچوب مثل همان سه گل بود.

مهاجم سرخ ها راجع به نظر ناظر بازی گفت:

من نظر ناظر را نپرسیدم اما فکر کنم گل را به نام من ثبت کرد. در ادامه راه باید بیشتر تلاش کنم تا دل هوادارانی که می آیند را شاد کنیم و پاسخ محبت های آن ها را بدهیم.

وی درخصوص خوشحالی اش با کالدرون عنوان کرد:

ماهمیشه باهم خوب هستیم. مربی هم مثل ما رویش فشار است، آقای کالدرون نظر و اعتقاداتی دارد که ما به آن احترام می گذاریم و یک صحنه هم در محوطه جریمه پیش آمد صددرصد پنالتی بود. من از کمک داور پشت دروازه هم پرسیدم اما آن حرف را نزد. آخر بازی گفتم به خدایی که قبول داری، زیر لب گفتی پنالتی که آقا اشکان توجه نکرد که خندید و دیگر چیزی نگفت.

علی علیپور درباره سوالی راجع به تراکتور گفت:

من بازیکن پرسپولیس هستم و در تیم پرسپولیس بازی می کنم. تازه شرایط خوب را پیدا کردم و دوست ندارم اسیر حواشی شوم و سخت تلاش می کنم تا پرسپولیس و هوادارانش را خوشحال کنم.

علی علیپور درباره اینکه گل دوم پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر به نام او ثبت شده یا خیر گفت:

من از آقای خورشیدی پرسیدم و او گفت که گل به نام من شده است. همانطور که توضیح دادم قبلا هم این شکلی شده بود و توپم با برخورد به بازیکن حریف تبدیل به گل شد که به نام من نیز شده بود. این را هم باید بگویم علیرغم اینکه در صحنه مشکوک محوطه جریمه گهر معتقدم پنالتی رویم اتفاق افتاده، این را هم باید بگویم که آقای خورشیدی واقعا در داوری حرف ندارد و جزو داورانی است که در این چند سال عملکرد خوب و بی نقصی داشته است. به نظرم ایشان می‌تواند بعد از اینکه این روزها اقای فغانی از ایران رفته‌اند به عنوان بهترین داور ایران شناخته شود و جانشین فوق العاده‌ای برای اوست. امیدوارم به جامعه داوری نیز توجه شود و آنها بتوانند در آسیا و تورنمنت های بین اللملی بدرخشند، همانطور که قبلا آقای فغانی باعث افتخار ما محسوب می‌شد و چه بد که این روزها در فوتبال ما نیست. امیدوارم آقای خورشیدی نیز به زودی در آسیا ‌و فوتبال جهان باعث افتخار ما شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا مدافع سایپا تراکتور گل گهر تراکتور سایپا علی علیپور گل گهر مدافع سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد