Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر نصیری دبیر هیات گلف خوزستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های گلف دسته یک کشور به میزبانی مسجدسلیمان گفت: این رقابت‌ها از روز ۲۷ تا ۲۹ آذرماه با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۳ تیم از استان خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارند، بیان داشت: پیش از این قرار بود که رقابت‌ها در اهواز برگزار شود، اما به دلیل بارندگی‌های اخیر و نامناسب بودن زمین، برگزاری مسابقات با چند روز تاخیر به مسجدسلیمان واگذار شد.

نصیری ادامه داد: هیات گلف هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات گلف خرمشهر، هیات گلف اصفهان (۲ تیم)، هیات گلف تهران (۳ تیم)، هیات گلف لرستان، هیات گلف سیستان و بلوچستان، هیات گلف شهرکرد و هیات گلف کرمان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیات گلف خوزستان با اشاره به اینکه نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر برخوردار هستند تصریح کرد: در انتهای این مسابقات قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور انجام می‌شود.

او افزود: تیم‌های ملی حفاری، تاراز مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان ۳ نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر هستند که امیدواریم به تعداد آن‌ها اضافه شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستند.

وی افزود: یک هم‌افزایی خوبی میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع موجب شده این استان مقصد نخست میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، ادامه داد: تیم‌های ملی سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهم‌ترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سال بسیار پرترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده‌های پایه در فیلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین و مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، تبیین کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهی یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به آب و هوای همدان، این استان می‌تواند میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

به گزارش آنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از ۲۵ فروردین آغاز و مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

همچنین در بخش دختران از اول تا ۶ اردیبهشت به میزبانی مجتمع ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!