Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تیراندازی یک دانشجوی علوم هوایی در پایگاه نظامی فلوریدا، آمریکا 175 دانشجوی علوم هوایی سعودی را ممنوع الپرواز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ پس از آنکه یک دانشجوی علوم هوایی سعودی در پایگاه نظامی فلوریدا اقدام به تیراندازی کرد و طی آن ۳ نظامی آمریکایی کشته شدند، یک مقام آمریکایی گفت که حدود ۱۷۵ دانشجوی علوم هوایی نظامی سعودی از ممنوع الپرواز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا تیراندازی رویترز پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان گفت: فرودین امسال ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال ۲۶ درصد بیشتر شد.
حسین لاری کمان، تامین نهاده باکیفیت با ضریب تبدیل بالا و حمایت از تولیدکننده را، عامل این افزایش دانست.

/////////////////////

کوچ بهاره عشایر گلستان آغاز شده است.
مدیرکل امور عشایر گلستان از پرداخت ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین، پرواربندی و جایگزین کردن دام مولد، به جامعه عشایری استان در دو سال اخیر خبر داد.
احمد پَرتانی گفت: بیش از ۴ هزار خانوار عشایری استان از این تسهیلات، بهره‌مندشدند.

/////////////////////

شکیبا رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست گلستان از آغاز سرشماری قرقاول در استان خبر داد و گفت: سرشماری در پارک ملی گلستان، کلاله (منطقه شکار و تیراندازی ممنوع عزیز آباد)، منطقه جنگلی شش آب رامیان، مینودشت (منطقه شکار و تیراندازی ممنوع نیشاک و منطقه حفاظت شده لوه)، علی آبادکتول، کردکوی، بندرگز و گرگان تا ۱۰ خرداد ادامه دارد.

/////////////////////

به مناسبت هفته سلامت فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کلاله و جمعی از پاسداران از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهر قدردانی کردند.

/////////////////////

جشنواره ورزشی پدر و پسر استان در آزادشهر پایان یافت. در این رقابت‌ها تیم پدر و پسر مدارس گنبد کاوس اول شد و تیم آزادشهر نیز مقام دوم را کسب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان