Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در مورد معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان گفت: در این رابطه وزارت اقتصاد در حال بررسی است؛ بنابراین بعدا در این خصوص نظر می‌دهم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی شما درباره معافیت مالیاتی هنرمندان چیست و با آن موافق یا مخالفید گفت: من یک گروه مشاور 25 نفره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رابطه با بررسی کل معافیت‌های مالیاتی تشکیل داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه در حال بررسی و ساماندهی کل معافیت‌های مالیاتی است.

دژپسند بیان داشت: بنابراین نظر وزارت امور اقتصادی و دارایی در این رابطه به صورت یکپارچه ارائه می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: من الان برای هیچ موردی ورود پیدا نمی‌کنم و منتظرم نتیجه کارگروه مشورتی ارائه شود تا نتیجه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در قالب پیشنهاد به دولت ارائه دهیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مالیات معافیت مالیاتی فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، چند روزی ازبروز  اختلال در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت به دلیل آنچه این سازمان بیمه گر ارتقای زیر ساخت های سامانه عنوان می کند می گذرد.

  تداوم اختلالات سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت،علاوه بر بیماران  پزشکان را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.

 بنابر اعلام مسئولان ، به دلیل رشد ورودی سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در کنار لزوم ارائه خدمات جدید بیمه ای، تقویت زیرساخت و نحوه ارائه خدمت این سامانه را ضروری کرده است .

 از این رو در روزهای اخیر و پس از بررسی های متعدد صورت گرفته توسط تیم های فنی، تصمیم به جابجایی بستر سامانه و ارتقاء و بروز رسانی سیستم نسخه نویسی الکترونیکی گرفته شد.

 این امر موجب بروز اختلال در روند صدور نسخه الکترونیک بیمه سلامت شده است.

  از   اهداف این ارتقاء بهبود امنیت اطلاعات سلامت مندرج در پایگاه های داده، بهبود فرآیند پشتیبانی از نسخه نویسی الکترونیکی (نظیر سرعت بالاتر، کاهش اشکالات فرآیندی و توسعه زیرساختی)  است و انتظار می رود با اجرایی شدن این تغییرات، سرعت پاسخگویی در انجام فرآیندها افزایش بیابد.

 

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • حوزه نشر و مطبوعات از مالیات معاف هستند
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی