Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@23:18:58 GMT

دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۲۱۲

دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در چهار چوب مسابقات لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را شکست دهد. دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر سیرجان پرسپولیس و گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که تمرینات خود را از ششم فروردین آغاز کرده حالا یک دیدار دوستانه را در برنامه خود قرار داده است.

به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود تا بازیکنان این تیم پیش از بازی رسمی خود در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند که هدایت آن برعهده محرم نویدکیا است.

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال