Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:30:41 GMT

مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۲۴۳

مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است؟

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته مدارسی که به دلیل برودت هوا و جلوگیری از شیوع آنفلوانزا و یا آبگرفتگی تعطیل شدند را مشاهده می‌کنید.

تعطیلی مدارس زنجان

باتوجه به بارش برف در استان زنجان و با توجه به برودت هوا تمام مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی چهارشنبه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس قروه تعطیل شد

تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در نوبت های صبح و بعد از ظهر در شهرستان قروه در راستای پیشگیری از شیوع آنفلوانزا روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

مدارس استان قم تعطیل شد

مدیریت بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظورتسریع در پیشگیری وکنترل بیماری آنفلولانزا تمامی پیش دبستانی ها، مهدکودک‌ها و مدارس استان قم چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

تعطیلی یک هفته ای در استان اردبیل

با توجه به تداوم برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع احتمالی بیماری در مدارس استان، سه شنبه و چهارشنبه کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل اعلام شد.

تمامی مدارس استان اردبیل از روز شنبه هفته جاری تا کنون تعطیل بوده است.

مدارس گیلان تعطیل است

فرماندار رودبار اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا، مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

مدارس بیجار تعطیل هستند

با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.


مدارس آذربایجان غربی تعطیل هستند

مدارس و آموزشگاه‌های دارای مجوز از آموزش و پرورش آذربایجان غربی چهارشنبه ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

تعطیلی مدارس گلستان 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: برابر مصوبه کارگروه سلامت استان، همه مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در سراسر استان، چهارشنبه ۲۰ آذر تعطیل است.

تعطیلی مدارس بجنورد

جهت پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا، چهارشنبه ۲۰ آذر فقط تمام مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد ازظهر شهرستان بجنورد تعطیل است.

تعطیلی مدارس دیواندره

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی روستایی و شهری شهرستان دیواندره چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آلودگی هوا آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی