Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ظریف افزود: صلح میان افغان‌ها است و دولت افغانستان باید مدیریت آن را در اختیار داشته باشد و طالبان نیز باید بخشی از این روند باشد.  
تارنمای شبکه یک تلویزیون افغانستان نوشت: سخنان ظریف واکنشی بر تلاش‌های اخیر زلمی خلیل‌زاد نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس این گزارش "طاهر قادری" سرپرست سفارت افغانستان در دهلی گفت: صلح تنها راه حل برای طالبان است و این گروه باید بدون قید و شرط به روند صلح افغانستان با دولت ملحق شود و از طریق روند سیاسی و دموکراتیک نظیر انتخابات، وارد حکومت‌داری در افغانستان شود.  
این رسانه افغانستان ادامه داد:  "سید اکبر آغا" عضو پیشین گروه طالبان امروز سه شنبه در همایشی در هرات، از آغاز مجدد گفت و گوهای صلح میان امریکا و طالبان در قطر حمایت کرده و خواهان برجسته شدن نقش ملت در روند گفت و گوهای صلح و آتش‌بس دائمی شد. 
سخنگوی وزارت امور خارجه عصر امروز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تلویزیون معلوم الحال ایران اینترنشنال مدعی مصاحبه اختصاصی با وزیر امور خارجه ایران است که این مصاحبه را به شدت تکذیب و پیگیری می‌کنیم.

سید عباس موسوی در این توییت افزود: دیروز در حاشیه نشست ویژه افغانستان در استانبول خبرنگار جوانی با نشان دادن کارت خبرنگاری خود برای تلویزیون یک افغانستان گفت وگوی کوتاهی با ظریف انجام داد.

وی تاکید کرد: الان تلویزیون معلوم الحال ایران اینترنشنال مدعی مصاحبه اختصاصی با وزیر امور خارجه ایران است که به شدت این ادعا را تکذیب و پیگیری می‌کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افغانستان طالبان وزیر امور خارجه ایران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از هوای تهران چه خبر؟

به گزازرش خبرآنلاین،براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هم اکنون روی عدد ۵۱ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

همچنین شاخص آلودگی در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۵۲ قرار داشته و کیفیت هوا قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال جاری ، ۳ روز پاک و ۵ روز قابل قبول داشته است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888868

دیگر خبرها

  • رشد قابل تامل پول افغانستان خبرساز شد 
  • از هوای تهران چه خبر؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • هوای تهران قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • کیفیت هوای مشهد پاک است
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است
  • نیوزیلند، چین را به هک پارلمان متهم کرد