Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، با بیان اینکه هفته آخر دی‌ماه به عنوان هفته شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است،گفت: این شورا با رویکرد افزایش مشارکت مردم شوراهای آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از اینترنت در مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: از مجموع یک هزار و ۱۱۲ مدرسه روستایی  استان زنجان ۳۹۲ مدرسه روستایی در زنجان دارای اینترنت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۷۲۱ مدرسه روستایی استان زنجان فاقد اینترنت هستند که در تلاش هستیم این تعداد مدرسه روستایی را به شبکه اینترنت مجهز بکنیم.

رفیعی  با بیان اینکه اتصال مدارس به شبکه اینترنت از  برنامه های مهم اداره کل آموزش و پرورش است، گفت: ۸۷ درصد مجموع از کل جمعیت دانش آموزی استان زنجان از اینترنت در مدارس استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه باید در راستای تجهیز مدارس روستایی به اینترنت اقدامات لازم انجام شود، ابراز کرد:توجه به این امر مهم باعث ارتقای یادگیری دانش آموزان می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، گفت: ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در استان زنجان از اینترنت در مدارس استفاده می کنند. 

رفیعی  به هوشمندی کلاس های درس در استان اشاره کرد و گفت: تعداد کلاس‌های درس هوشمند استان زنجان شامل بیش از ۲ هزار و ۴۳۹ کلاس درس است.

وی تصریح کرد: از سال ۸۹ که طرح هوشمند سازی مدارس شروع‌شده در استان زنجان معلمان در دوره‌های آموزشی فناوری شرکت کرده‌اند و در اجرای طرح هوشمند سازی مدارس باید اولیاء دانش آموزان همکاری لازم را با سازمان آموزش‌وپرورش داشته باشند.  تولید محتوا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره کرد و گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند.

رفیعی یاد آورشد: استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می‌شود و معلمان بهتر می‌توانند مطالب رابهتر به دانش آموزان منتقل کنند. 

کد خبر 4794648

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس ابراهیم رفیعی دانش آموزان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین شهرکرد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سید رضا حسینی نیک افزود: در شهرستان کهگیلویه یک مدرسه سه کلاسه در روستای چنگلوا و یک مدرسه دو کلاسه در ده ابراهیم و یک مدرسه دو کلاسه در آبچندار چاروسا کلنگ‌زنی شد. حسینی نیک با اشاره به اینکه هم‌زمان با کلنگ‌زنی مدارس در شهرستان کهگیلویه، کار احداث چهار چمن مصنوعی توسط اداره کل آموزش و پرورش نیز آغاز شد گفت: این فضاهای آموزشی تا قبل از مهر ماه امسال تکمیل و تحویل دانش آموزان خواهند شد. وی به فضاهای آموزشی استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود که ۵۲ مدرسه با ۱۱۸ کلاس درس در مهرماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل و تحویل دانش آموزان شود . وی در خصوص فضاهای آموزشی کل استان تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۰ هزار دانش آموز وجود دارد که این تعداد در سه هزار آموزشگاه و بیش از ۹ هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند. مدیرکل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سرانه استان طبق شواهد موجود در بعضی از شهرستان‌ها به دچار بحران است، گفت: شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان های مورد هدف هستند که امیدواریم با ساخت فضاهای آموزشی جدید این سرانه را تغییر دهیم. رئیس آموزش و پرورش دهدشت هم به فضاهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه ۲۳ هزار دانش آموز در شهرستان کهگیلویه مشغول تحصیل هستند گفت: قریب به ۳۴ مدرسه این شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارند. فریدون فاطمی زاده با اشاره به اینکه اکثر مدارس دولتی شهرستان در مقطع ابتدایی دو نوبته هستند، افزود: این مدارس نیازمند احداث فضای آموزشی جدید هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه
  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟