Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@10:22:27 GMT

6 کشته براثر تیراندازی در نیوجرسی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۵۳۲

6 کشته براثر تیراندازی در نیوجرسی آمریکا

تیراندازی در شهر جرسی واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا به کشته شدن دست‌کم ۶ نفر منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع خبری بامداد چهارشنبه گفته‌اند حادثه تیراندازی در شهر «جرسی»، واقع در ایالت «نیوجرسی» آمریکا دست‌کم ۶ کشته به جا گذاشته است.

«ان‌بی‌سی‌نیوز» به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده یک افسر پلیس، دو فرد مظنون به انجام این تیراندازی و سه غیرنظامی کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه گزارش داده تیراندازی‌ ظاهراً هنگام معامله مواد مخدر صورت گرفته و ارتباطی با انگیزه‌های تروریستی یا جرائم ناشی از نفرت ندارد.

پلیس گفته تیراندازی میان مظنونان و پلیس برای بیش از یک ساعت ادامه داشته است. تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نیروهای پلیس را در حالی که پشت ماشین‌ها مخفی شده‌اند نشان می‌دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/002wsR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری گفت: شب گذشته خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز۱۱۰ واصل گردید.

بهاری افزود: بلافاصله مامورین با حضور در محل موضوع را بررسی نمودند که برابر گزارش‌های اولیه، دو نفر که هردو همسایه باغ هم هستند در محل خانه باغ در گیر و یکی از ان‌ها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری نموده و که منجر به مصدومیت یک نفر می‌شود.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده ادامه داد: ضارب (مرد حدودا ۶۰ساله) دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید و مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند