Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:38:15 GMT

مردم ایران توطئه‌های دشمنان را به‌خوبی خنثی کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۵۹۵

مردم ایران توطئه‌های دشمنان را به‌خوبی خنثی کردند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مردم ایران توطئه‌های دشمنان را در فتنه اخیر خنثی کردند و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند و شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ حمید دامغانی در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه که با حضور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان و شماری از مسؤولان در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در رویارویی با جهان استکبار به مرحله ویژه‌ای رسیده که بسیار حساس است؛ ولی نگران‌کننده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمن از ترورها گرفته تا در دوران دفاع مقدس و در مقاطع مختلف جنگ نرم تا امروز نتیجه‌ای نداشته است.

وی بیان کرد: دشمن هجمه‌های زیادی را وارد آورد؛ اما به برکت ولایت، نصرت الهی، حضور مردم در صحنه وجود تفکر بسیجی در نظام و انقلاب و مجاهدات‌های آنها تمام این توطئه‌ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: خیلی‌ها تصور نمی‌کردند انقلاب اسلامی با هجمه‌های فراوان دشمنان به ۴۰ سالگی برسد؛ اما این انقلاب به الگویی برای جهانیان تبدیل و ماندگار شد.

دامغانی بیان کرد: انقلاب اسلامی به گنجینه‌ای مبدل شده است که در عرصه‌های مختلف از آن بهره می‌بریم. جنگ دردناک بوده و امر مثبتی نیست؛ اما برای ما عامل سازندگی شد.

وی تصریح کرد: شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است و خون شهدا در آن دوران، نهال نورسیده انقلاب را به درختی پرثمر و مثمر تبدیل کرد و انقلاب امروز در اوج بزرگی قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: حوادث اخیر که رقم خورد، حاصل تلاش چندین ساله دشمنان بود؛ آنها در عرصه‌های تهاجم فرهنگی برنامه‌ریزی کردند تا نظر مردم را تغییر دهند و نفوذ خود را تکمیل کنند.

دامغانی گفت: دشمنان در جریانات اخیر، در راستای نفوذی که برنامه‌ریزی کرده بودند، ورود کرده و تمام تجربیات قبلی را جمع کردند تا کودتایی رقم بخورد؛ اما موفق نشدند.
وی تصریح کرد: در جریانات اخیر، کانون‌های شورشی در سطح شهرها و جامعه به‌سرعت از سوی معاندان نظام اسلامی و دشمنان خارج‌نشین ساماندهی شدند و از همه ظرفیت‌هایشان استفاده کردند؛ همان‌طور که رهبری در دیدار با بسیجیان فرمودند «از یک توطئه خطرناک عبور کردیم».

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: قطعاً تا مدت زیادی باید راجع به این توطئه که برای عراق، لبنان و ایران برنامه‌ریزی شده بود، سخن بگوییم؛ سرویس‌های جاسوسی دشمنان جلساتی داشتند و آخرین مرحله همین فتنه و آشوب اخیر بود که رخ داد.

دامغانی گفت: مردم ایران توطئه‌های دشمنان را در گام نخست خنثی کردند و آنها در توطئه‌های ۱۶ آذر هم نتوانستند باز هم به اهداف خود برسند و شکست خوردند؛ البته هنوز در تلاش هستند تا آن را احیا کرده و بهره‌برداری کنند؛ ولی با حضور مردم در صحنه نخواهند توانست.

وی بیان کرد: روی دیگر فتنه و تاکتیک دشمنان این بود که مردم را بدون دلیل مصدوم کرده و به قتل برسانند؛ اما مردم این ترفند را هم دریافتند و نوع تدبیر حکیمانه رهبری و فهم و بصیرت مردم باعث شد تا این فتنه تمام شود.

به گزارش فارس؛ سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم، سرهنگ مرتضی عبداللهی را به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه معرفی کرد.

عبداللهی پیش از این در مسؤولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مشغول به خدمت بوده است.

در این مراسم، از سرهنگ عباسعلی کاظمی، فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه قدردانی شد.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان انقلاب اسلامی دشمنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان