Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:45:43 GMT

گل به خودی عجیب آزمون برای حذف زنیت!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۵۹۷

گل به خودی عجیب آزمون برای حذف زنیت!

مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ در شب شکست تلخ و حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گل به خودی زد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که مثل همیشه سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در چارچوب بازی‌های هفته ششم گروه G لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دا لوز لیسبون مقابل بنفیکا ۴ امتیازی قرار گرفت که در قعر جدول قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تا قبل از این مسابقه زنیت سن‌پترزبورگ به همراه لیون ۷ امتیازی بودند ولی یاران آزمون بخاطر عملکرد بهتر در دو تقابل رو در رو با تیم فرانسوی در جایگاه دوم گروه قرار گرفته و شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان داشتند که تا پایان نیمه اول نیز این اتفاق برای آنها افتاده بود ولی در ۴۵ دقیقه دوم سرنوشت آنها کاملا تغییر کرد.

 

در حالی که دو تیم بدون گل زده به رختکن رفته بودند، تنها با گذشت ۶۱ ثانیه از شروع نیمه دوم تیم بنفیکا توانست روی پاس در عرض پیزی و ضربه تمام کننده امانوئل سِروی به گل برسد و امیدهای صعودش از این مرحله را زنده کند.

 

بنفیکا بخاطر باخت ۳ بر یکِ دور رفت در خانه زنیت سن‌پترزبورگ نیاز به یک گل دیگر داشت تا در جدول گروهی بالاتر از تیم روسی قرار بگیرد که در دقیقه ۵۸ با ضربه پنالتی پیزی موفق به انجام این کار شد.

 

تیم بنفیکا با این ۲ گل امتیازاتش را در عدد ۷ با لیون که در دیدار همزمان با یک گل از لایپزیش آلمان عقب بود را برابر کرد، اما بخاطر عملکرد ضعیف‌تر در دیدارهای مقابل هم با لیون، در جایگاه سوم ایستاده تا یاران آزمون فعلا قعرنشین شده باشند.

 

اما این پایان کار نبود و در حالی که زنیت سن‌پترزبورگ امیدوار به کسب تساوی برای قطعی کردن صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را داشت، در دقیقه ۷۹ توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین را سردار آزمون که در مقابل تیرک اول ایستاده بود، با ضربه نمایشی فوق‌العاده و البته عجیب به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا امید روسی‌ها برای بازگشت به این مسابقه کمتر از همیشه شود.

 

در نهایت با توجه به گلی که لیون در دقیقه ۸۲ توسط ممفیس دیپای زد و به تساوی ۲ بر ۲ مقابل لایپزیش آلمان رسید، توانست ۸ امتیازی شود و با سه امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین آلمانی، در جایگاه دوم جدول گروه G لیگ قهرمانان قرار بگیرد و از این مرحله صعود کند.

 

زنیت سن‌پترزبورگ هم نتوانست باخت ۳ بر صفر مقابل بنفیکا را جبران کند تا در نهایت با وجود ۷ امتیازی ماندن به همراه تیم پرتغالی، بخاطر این شکست سنگین در قعر جدول این گروه بایستد و در شبی که می‌توانست در لیگ قهرمانان بماند، حتی نتواند سهمیه لیگ اروپا را هم بگیرد.

 

سردار آزمون که با دو گل در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون و بنفیکا توانسته بود رکورد گلزنی بازینکان ایرانی ازجمله علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را بشکند و در تاریخ این رقابت‌ها ۴ گله شود، در بازی امشب برابر بنفیکا گل به خودی زیبا، عجیب و تلخی زد تا در شبی که امیدهای اول تیمش برای گلزنی و صعود بود، این کار را به شکل عکس انجام دهد.

 

سردار آزمون در دیدار با بنفیکا علاوه بر گل به خودی، ۴۹ لمس توپ داشت، یک شوت خطرناک داخل چارچوب و دو شوت به بیرون زد، ۲۴ پاس دقیق داد، دو بار برای سانتر اقدام کرد و در ۱۰ نبرد هوایی و زمینی برنده شد تا نمره متوسطی با این عملکرد بگیرد.

 

 

گل به خودی سردار آزمون برابر بنفیکا

 

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون

پس از مصدومیت سردار، رم با کمبود مهاجم روبرو نمی شود.

سردار آزمون در جریان دیدار ایران مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد. آسیب دیدگی او از ناحیه همسترینگ ران است و انتظار می رود این مهاجم حدود یک ماه از میادین دور بماند؛ البته دنیله ده روسی چندان نگران این موضوع نیست چراکه تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ هم زمان با مصدومیت سردار آزمون، تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین شده است. این مهاجم انگلیسی ۱۰ ماه اخیرا را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد اما در بازی هفته آینده مقابل لچه می تواند به عنوان جایگزین سردار آزمون به عنوان جانشین لوکاکو به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیلم/ گل به خودی عجیب بازیکن لتونی!
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد