Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام نوجوان، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌اللّه خامنه‌ای در آخرین پست این صفحه مجازی به یک سؤال شرعی مهم پاسخ داد.

پرسش و پاسخ این سؤال شرعی با موضوعیت انتشار عکس‌های بی‌حجاب در فضای مجازی در قالب یک تصویر نوشته منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سؤال: دختر محجبه و چادری هستم. چند وقت پیش به تولد چند نفر از دوستانم رفتم و بدون حجاب با اون‌ها عکس گرفتم و الان عکس‌ها دست‌شون هست. الان خیلی پشیمونم و سؤالم اینه که تکلیف شرعی اون عکس‌ها چیه؟ اگه دست نامحرم بیفته چی؟

پاسخ به این سؤال شرعی را در تصویرنوشته زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوال شرعی رهبر انقلاب پاسخ رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش جام جم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر سوسنی"گفت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند. 
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه های مردم خصوصا خانواده ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه ، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل  در فضای مجازی می نمایند در  اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد