Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه کاخ سفید که عصر سه شنبه پس از دیدار سرگئی لاوروف با دونالد ترامپ در واشنگتن، منتشر شد، آمده است مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و همتای روسی خود درباره تبادل نظرهای انجام شده با موضوع روابط دوجانبه، گزارشی ارائه کردند.
این بیانیه می افزاید: رئیس جمهوری ترامپ نسبت به هرگونه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا هشدار داد و از این کشور خواست تا درگیری با اوکراین را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بیانیه کاخ سفید ادامه می دهد ترامپ همچنین حمایت خود را از کنترل تسلیحاتی جهانی که نه تنها شامل روسیه بلکه شامل چین هم باشد، مورد تاکید قرار داد.
این بیانیه با اشاره به اینکه ترامپ از تداوم تعامل با روسیه برای توجه کردن به نگرانی‌های فی مابین همچون برداشتن گام مثبت برای احترام به زندانیان دو طرف استقبال کرد.
کاخ سفید اضافه می کند ترامپ از روسیه درخواست کرد تا از تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح اتمی و همچنین عاری سازی کره شمالی از فعالیت‌های اتمی حمایت کند.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ترامپ و لاوروف درباره چین هم تبادل نظر کردند، اظهار شده است: رئیس جمهوری ترامپ بر تجارت منصفانه و متقابل با چین تاکید کرد. 
بیانیه کاخ سفید خاطرنشان می کند ترامپ تاکید کرده است بهبود روابط آمریکا و روسیه، سطح تجارت بین دو کشور را افزایش می دهد.

برچسب‌ها روسیه تحریم دونالد ترامپ ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه تحریم دونالد ترامپ ایران روسیه تحریم دونالد ترامپ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • تدارکات نظامی آمریکا برای اوکراین از سر گرفته خواهد شد
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • اگر من در ایران کاره‌ای بودم، کشور را برخوردار از سلاح‌های اتمی می‌کردم!