Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:53:41 GMT

شهرداری قم دیگر «قاری قرآن» ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۶۶۰

شهرداری قم دیگر «قاری قرآن» ندارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم که از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر کوچ وی از قم برسرزبان‌ها افتاده بود بالاخره با حکم رسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد و از قم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار و سرپرست سازمان قطار شهری قم به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اصفهان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمرتضی سقاییان نژاد پس از اینکه در خردادماه 94 به عنوان شهردار قم انتخاب شد در کمتر از دو ماه یعنی مردادماه 94 علیرضا قاری قرآن معاون عمران شهری شهرداری اصفهان را به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری قم منصوب کرد.

قاری قرآن نیز گرچه در ماه‌های اخیر کم‌فروغ‌تر شده بود اما این مدت کوشید تا کارنامه‌ای موفق از خود در شهرداری قم برجای بگذارد به گونه‌ای که در دوران معاونت وی تقاطع‌های غیر همسطح ۱۵ خرداد، شهید کریمی، مدافعان حرم و بلوار آیت‌الله بروجردی و ... به بهره‌برداری رسید.

وی آخرین گزارش از فعالیت‌های دوران تصدی خود به عنوان معاون شهردار قم را در بیست و نهم مهرماه در یک‌صد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر اسلامی شهر قم ارائه کرد و به طور غیررسمی دفتر بیش از 4 سال فعالیت خود را قم بست.

انتصاب معاون شهردار قم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حالی رخ داد که شهردار قم تیرماه سال جاری در گفتگو با خبرنگاران خبر انتقال «قاری قرآن» به وزارت راه را تکذیب کرد و با بیان اینکه «قاری‌ قرآن» به‌عنوان یکی از معاونان موفق شهرداری کار خود را در این مجموعه دنبال خواهد کرد، گفت: وزیر راه و شهرسازی تقاضامند حضور این شخصیت در مجموعه وزارتخانه خود بود اما با توجه به اهمیت کار معاونت عمرانی شهرداری با این درخواست موافقت نشد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان قرار است امروز برگزار شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم سقاییان نژاد چه کسی را جایگزین قاری قرآن خواهد کرد؟

انتهای پیام/78010*40

منبع: فارس

کلیدواژه: قم شهرداری شهردار اصفهان وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه‌شنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ساری، ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین سپاه در انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی، ضمن تقدیر از گرامیداشت و فضاسازی خوب شهرداری ساری در مناسبت‌های دینی و ایام نوروز، افزود: مدیریت شهر باحضور مسافران و حذف برخی چاله‌های معابر و کوچه‌های شهر نیز انجام شد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه معضلات باقیمانده از گذشته را هم باید مشکل روز ببینید، انتظار داریم مرکز استان الگوی استان شود، مثلاً اقداماتش در بحث حل مشکل زباله، مدیریت پارک‌ها، روان شدن ترافیک، مدیریت شهرداری، حفظ محیط زیست، فضای سبز و منابع طبیعی، برخورد با متجاوزین و متصرفین سوءاستفاده‌گر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، صرفه‌جویی در استفاده از آب، برق، گاز، سوخت و امثال اینها چگونه بوده است.

وی یادآور شد: ساری باید برای مراکز استان‌های دیگر حداقل آنانی که در دسته و رده خودش هستند الگو باشد، در نظافت، نبود بیکار، استفاده از تبدیل زباله به ثروت و سرمایه الگو باشد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: ان‌شالله این جلسات مخصوص مرکز استان را جدی پیگیری کنید، هر فصلی یک جلسه داشته باشید، علاوه بر این ما در داخل شهر دو سه محله نسبتاً آلوده با آسیب‌های بالا، عمران و آبادانی عقب افتاده و بهداشت پایین داریم و برخی هم داخل طرحی قرار دارند که آخرش نمی‌دانیم چه می‌شود، مردم نمی‌توانند منازل خود را بفروشند.

این مسئول بیان کرد: نسبت به ساخت و سازهای شهر توجه داشته باشید که شهرسازی، شهربانی و شهرداری به هم وصل هستند و شهرسازی هر چه مشکل‌دارتر شود شهرداری دارای مشکل خواهد شد، در بحث نظام مهندسی در ارائه مجوز، برخورد با تخلفات نباید با جریمه تمام شود.

وی گفت: ظاهر شهر همچنان نامناسب و نافرم است و اصول شهرسازی را در ساری پیاده کنید، طرح‌های کلان و همت بلند در سر داشته باشید، روزمرگی فایده‌ای ندارد.

وی افزود: در رابطه با سفر گذشته رئیس جمهوری ببینید که برای ساری چه تصمیماتی گرفته شده بود و مصوبات را پیگیری کنید که کدام انجام شده است.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: ساری نقاط میراثی بسیار بسیار خوبی دارد و بازسازی شود، نورپردازی شود، شما از مازاد حدود پنج‌هزار نیرویی که دارید درآمدزایی و مولدسازی کنید.

کد خبر 6080325

دیگر خبرها

  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید