Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:34:16 GMT

پیش بینی بارش پراکنده باران در قم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۶۷۳

پیش بینی بارش پراکنده باران در قم

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی در برخی مناطق استان، شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز سه شنبه آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم یک درجه و 14 درجه است، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم دو درجه و 14 درجه است. آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق بارش پراکنده باران و وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنجشنبه آسمان استان قم کمی ابری است، گفت: در این روز به تدریج شاهد افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان منفی یک درجه و 13 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب یک درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با منفی یک درجه و منطقه کوه سفید با 15 درجه بود.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر قم باران هواشناسی ایران باد سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده در منطقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپورافزود: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه هفته آینده به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی گیرد.
او اضافه کرد: افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما هم برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.
محمدپور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین هشت تا ۲۳ سانتی گراد داشت، افزود: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.
متوسط بارش اذربایجان غربی در سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین