Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: توطئه‌های دشمن به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد، اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب، این توطئه‌ها خنثی شده و نتیجه آن همراهی گسترده مردم است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر احمدیان شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام‌وگمنام اظهار داشت: نگاه ما به خانواده شهدا نگاه محروم به دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه خانواده شهدا و شهیدان نیاز به برگزاری یادواره ندارند، افزود: برگزاری یادواره این است که چراغی که شهیدان و خانواده معظم شهدا برای ما و برای خروج از ظلمات روشن کرده اند، فروزان نگه داریم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جامعه است که به برگزاری یادواره شهدا نیازمند است نه شهیدان که مقرب درگاه خداوند هستند.

احمدیان با اعلام این که اگر بتوانیم در این یادواره ها، این ارزش‌ها را زنده نگه داریم آن زمان شهدا از ما راضی خواهند شد، ادامه داد: اگر یادواره شهدا برگزار می‌شود برای پاسداشت آرمان‌هایی است که شهدا برای آن قد علم کرده و جانشان را فدا کردند.

وی تاکید کرد: این ارزش‌ها همان آرمان‌هایی است که امام امت در سال ۱۳۴۲ اعلام کروه و با وجود همه مشکلات آن را تا پیروزی انقلاب و حیات طیبه شان پس از پیروزی انقلاب استوار نگاه داشته و مقام معظم رهبری نیز در طی سی سال گذشته در مقابله با استکبار جهانی آن را ادامه داده است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فشار‌های مختلف داخلی و خارجی بر مقام معظم رهبری طی این سی سال، بیان کرد: این توطئه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد، اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نه تنها این توطئه‌ها خنثی شده بلکه منویات معظم له سبب همراهی گسترده و بیشتر مردم شده است.

احمدیان با اشاره به ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و مقام معظم رهبری گفت: غبارزدایی از چهره مخدوش اسلام طی چندین قرن، ارائه مفاهیم اسلام ناب محمدی به مردم و توجه به مردم ارزش‌هایی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند.

وی با اشاره به متفاوت بودن نوع نگاه به شهدای انقلاب اسلامی ایران با کشته شدگان جنگ در سطح دنیا، بیان کرد: کشته شدگان جنگ در سایر کشور‌های دنیا از مواهب اخروی محروم هستند و تاثیرگذاری بر نظام حاکم و مردمانشان ندارند در حالی که شهدای انقلاب اسلامی دارای زندگی ابدی بوده و برکات خون آن‌ها جامعه ما را متنعم ساخته است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: از دیگر برکات خون پاک شهدا، می‌توان به تاثیرپذیری جنبش‌های آزادی بخش از یوغ استعمار اشاره کرد که نشان داده چگونه انقلاب ما با خون این شهیدان در گستره منطقه‌ای و جهانی سبب بیداری اسلامی و همه آزادی خواهان جهان شده است.

علی اکبر احمدیان ادامه داد: اگر دشمن در سند ۲۰۲۰ به دنبال حذف کلمه شهادت است بر این اساس بوده تا استراتژی رهبر انقلاب مبنی بر ملتی که شهادت دارد هرگز اسارت ندارد را حذف و دفاع از آرمان‌های انقلاب را از ما بگیرد.

وی یکی از پیام‌ها و ارزش‌های شهدا را ایجاد استقلال و آزادی دانست و گفت: اگر چهل سال امریکایی‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند، اما موفق نمی‌شوند به دلیل برکت خون شهداست که فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور نهادینه و هر قشر و گروهی را مدافع انقلاب کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت