Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما که خود را شیعه و پیرو مکتب علوی می‌دانیم، باید در عمل نیز به بهترین وجه این را به اثبات برسانیم و یکی از مهمترین راه‌های حرکت در مسیرِ صحیح عمل به توصیه‌ها و فرامین معصومین (علیهم السلام) است.

بنابراین مطالعه، تفکر، نشر و عمل به احادیث معصومین (علیهم السلام) در این راستا امری ارزشمند و بسیار حائز اهمیت و فضیلت است؛ ان‌شاءاللّه همه‌ ما با گفتار و رفتار نیک و پسندیده‌ خود، مایه‌ افتخار و مباهات اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت علی(ع) می‌فرمایند:

«راضی باش تا به آسایش دستیابی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حدیث روز ائمه اطهار احادیث امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطاءالله مهاجرانی: باید ممنون شیخ حسین انصاریان باشیم

عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات در روزنامه اعتماد درباره اظهارات پناهیان نوشت:

شخصیت پر مهر امام علی علیه‌السلام، رفتار او با دوست و دشمن، رحمت و صلابت او از سرچشمه رحمت و عزت الهی می‌جوشید و شمایلی الهی داشت. او اگر چنان که بسیاری از مستشرقان وانمود می‌کنند، و یا به عنوان عکسی جعلی که مثلا تصویر واقعی امام علی علیه‌السلام در موزه لوور است، خواسته‌اند از امام علی شخصیتی خشونت پیشه و تند مزاج و بد هیبت نشان بدهند؛ دقیقا عکس این مطلب است.

او دریایی آرام بود که همه در کنار او آرامش و طمأنینه پیدا می‌کردند. کسی خشونت پیشه می‌شود که به نفس مطمئنه دست نیافته باشد.

خوشبختانه خطیب محترمی که تعبیر ناشایست و ظالمانه‌ای را درباره امام علی (ع) به کار برده بود با شایستگی و انصاف هم استغفار کرد و نیز عذرخواهی. اما به نظرم فراتر از یک اتفاق، باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از خطیبان مشهور - بالاخص کسانی که از تریبون‌های عمومی و ملی استفاده می‌کنند - با مبانی معارف دینی و تاریخ اسلام و ادبیات فارسی نیز آشنایی لازم و کافی را ندارند. اگر طلبه محترمی یک بار نهج‌البلاغه و یا «غُرر و دُرر» را خوانده باشد، محال و ممتنع است که درباره امیر مومنان سخن ظالمانه‌ای را مطرح کند.

باید ممنون واکنش به هنگام خطیب با صفا و ارجمند شیخ حسین انصاریان باشیم که موجب شد، شیخ علیرضا پناهیان استغفار و عذرخواهی کند؛ و بهانه را از دست ماجراجویان بگیرد. کاش ایشان نهج‌البلاغه را با دقت و صبوری بازخوانی کنند و نیز کتاب: «علی و فلسفه الهی» نوشته علامه طباطبایی و کتاب «جاذبه و دافعه امام علی علیه‌السلام»، نوشته شهید مطهری.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • تصاویر هوایی از قلعه خیبر که حضرت علی علیه السلام در آن را از جا کندند + فیلم
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • گناه، جاده بی انتهای ظلمانی در رسیدن به مقصد
  • عطاءالله مهاجرانی: باید ممنون شیخ حسین انصاریان باشیم
  • نکات اخلاقی مرحوم آیت‌الله ناصری درباره حُسن خلق