Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:11:45 GMT

صعود چلسی و حذف آژاکس از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۷۰۲

صعود چلسی و حذف آژاکس از لیگ قهرمانان

چلسی با پیروزی 2-1 مقابل لیل، به عنوان تیم دوم گروه H به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد اما آژاکس در عین شگفتی، حذف شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که می دانستند با پیروزی در دیدار امشب، فارغ از هر نتیجه ای در دیدار همزمان، راهی مرحله بعد می شوند، دچار لغزش نشدند و با پیروزی برابر لیل، صعودشان به مرحله بعد را قطعی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آژاکس که تا شب پنجم رقابت ها در صدر جدول این گروه بود و با یک تساوی خانگی هم راهی مرحله بعد می شد، امشب مقابل والنسیا 1-0 شکست خورد و از رسیدن به دور بعد بازماند.

 

 

چلسی که بازی را بهتر آغاز کرد، تنها به 19 دقیقه زمان نیاز داشت که به گل اول برسد. روی یک حرکت تیمی هماهنگ، در نهایت با پاس ویلیان بود که تامی آبراهام مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

برتری چلسی بعد از این گل هم ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 35، دروازه لیل برای بار دوم باز شد. این بار روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه لیل بود که ارسال امرسون را سزار آسپلیکوئتا با ضربه سر تبدیل به گل کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه لیل ایجاد کنند. در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 78، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی پاس در عرض بامبا بود که لوئیک رمی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، دروازه چلسی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل های بیشتر برسند؛ هرچند همین پیروزی 2-1 برای صعود آنها به مرحله بعد کافی بود.

 

 

در دیدار همزمان این گروه، والنسیا دست به کار بزرگی زد و با پیروزی 1-0 در خانه آژاکس، به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد. شاگردان اریک تن هاگ که فصل قبل در خانه حریفان بزرگی را شکست داده و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفته بودند، امشب با تک گل دقیقه 24 رودریگو، مغلوب والنسیا شدند و به این ترتیب، از رسیدن به دور حذفی بازماندند و راهی لیگ اروپا شدند.

 

چلسی آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هالند که در این فصل 18 گل برای سیتی به ثمر رسانده، در چهارمین دیدار پیاپی برای نروژ موفق به گلزنی نشد و اتفاق بدتر اینکه او یک ضربه پنالتی را در دقیقه 52 دیدار امشب برابر اسلواکی از دست داد.
روی خطای مدافعان اسلواکی روی محمد الیونسی بود که داور یک ضربه پنالتی به سود نروژ اعلام کرد تا هالند این فرصت را داشته باشد که به ناکامی هایش در گلزنی برای نروژ پایان بدهد.

او با دورخیزی کم پشت ضربه قرار گرفت و با شوتی محکم توپ را به سمت چپ دروازه‌بان زد اما مارک روداک، دروازه اسلواکی که در لیگ برتر برای فولام بازی می‌کند با یک واکنش سریع ضربه او دفع کرد تا دروازه اسلواکی برای بار دوم باز نشود.
در نهایت اسلواکی در فاصله سه دقیقه به پایان بازی به گل تساوی رسید تا این دیدار دوستانه با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل